移居英國雜記(10): 終於可以返工!

思然 oce
Jan 16, 2022

--

Photo by Deleece Cook on Unsplash

上回:移居英國雜記(6): COVID-19 會唔會搞到我無得簽約?

一直都無講返工返成點,係因為我一直未開工。

聖誕前,人事部同事電郵我同我confirm個offer,但係校長中佐COVID返唔到學校簽offer letter,開頭我以為呢個係我一直都未開到工既原因。

上星期五(一月七日),人事部同事打俾我,話:「我哋收到通知,個enhanced DBS check搞掂佐,張certifcate啱啱寄出,係寄俾你既,你留意信箱,一收到就通知我,咁我哋就可以定你個start date嘞。」

一日後,即係上星期六,我就喺郵差叔叔手上攞到呢張enhanced DBS check certificate:

好似一張糧單。

收到之後即刻scan俾人事部同事。

星期一,人事部同事話佢要搞埋啲文件,兩日後再打電話俾我落實開工日期。

星期三,人事部同事打黎問:「搞掂啦,你可唔可以下星期一返工?」

我話可以。人事部同事話轉頭就電郵封offer letter俾我。

我好快就收到,入面寫埋開工日期,但係原來呢封係conditional offer letter,出信日期係十二月十六日,入面寫住:

我上一次返學校就係交晒啲資料做以上既verification,原來要CHECK咁多嘢!而需要最長時間既就係enhanced DBS check,我十二月十七日就交晒資料,過佐三個星期後先收到結果。所以,我一直等既其實並唔係校長簽名。

而校長除佐喺封offer letter度簽佐名之外,仲喺簽名隔離寫佐句Welcome to the team!! 雖然唔知係咪英國文化係咁,但都覺得好warm…

聽日終於可以開工,心情真係又緊張又興奮。其實呢一刻我唔知自己返工要做乜,想準備又唔知可以準備啲乜,人事部同事嗰日打嚟淨係叫我email張相俾佢整職員証,返工嗰日帶返DBS…

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA