屋主過身,大把手尾跟:斷網二十四小時

思然 oce
Dec 24, 2022

--

Photo by Hello I'm Nik on Unsplash

其實我唔想寫屋主過身——雖然已經過佐三個月,我都仲有時有啲唔開心,有時打開門,都會稔起佢同我講how’s your day。

但間中掛住佢係一件事,佢過身之後真係太多嘢煩到我,最近一單前日,八點起身,發現上唔到網。

手機同電腦都上唔到網。

我假假地都讀過電腦,咁就梗係走去reset下啲router同modem,但係都唔得。

之後我就稔,會唔會係前屋主細佬無交上網費呢?於是我就whatsapp問佢有冇交錢。

佢叫我睇下個電話有冇問題。屋主喺廳個電話舊到啲膠制黐𣲷𣲷仲要甩色,我都唔想掂佢個電話。我叫前屋主細佬打電話黎,佢叫我就咁攞起個電話聽下有無聲。

我心稔,乜唔係一定有聲既咩……

不過我都照聽,而又真係有聲。我想試下打出,但係打極都打唔到。我仲以為係自己唔識用佢個電話。

我同屋咁啱落黎,我問佢知唔知屋主個地線電話,因為我得手提,佢話佢有,於是佢試下打電話,就發現個電話打唔到。

屋主細路話佢十一月已經叫佐遺囑執行人E(executor)交錢,但係個遺囑執行人真係好慢。佢叫我打電話俾律師行。佢話佢都會打俾律師行,因為佢都有嘢趕住搵佢哋。

老老實實,E俾我既感覺真係好廢,覆電郵又慢,做嘢又無乜手尾。我都唔係咁想搵佢。

但係無得上網真係好大鑊,尤其就快聖誕節我仲約佐啲香港朋友zoom,同埋無得上網雖然好大鑊,但係都唔夠斷水斷電咁大鑊,唔搞清楚佢哋究竟有幾多費無交,真係有生命危命。所以唯有死死地氣打去律師行。

打去律師行,接線生話E九點半先返工。

我唯有用手機send封題目係:緊急:上網服務中斷。

過佐一陣,我再試連上網,見到以下既訊息:

講返點解我對E既印象咁唔好,因為佢真係好無交帶,好無手尾,佢成日叫我哋俾嘢佢都講得唔清唔楚,問佢嘢佢又要幾日後先覆。好似之前佢問我哋可唔可以幫手俾啲房產鑒定員(surveyor)入屋估下價——因為屋主細佬要交遺產稅。佢真係淨係問可唔可以幫手,完全無講幫手係要做乜,要幾耐……大佬,你叫人幫手,係咪應該講清楚我要做乜先?

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA