杯子離奇失踪事件

思然 oce
6 min readApr 25, 2023

前言:打算開一個新既系列,名仲稔緊,內容係有關喺英國中學做助教/老師既見聞。我儲埋儲埋都幾多關於英國中學生活既嘢可以寫,但好多唔講下背景大家又可能唔明我寫緊啲乜。

但係,因為我喺香港無喺中學工作過,所以我又唔知其實呢個系列寫既嘢有幾多係香港中學都係咁。

開波想講下一樣我哋每日都要做既嘢:

每日通告(daily bulletin)

學校每朝七點半都有一張每日通告(daily bulletin),理論上所有人開工前都要睇。主要係講嗰日有乜活動,有乜人參觀/視學,要唔要排隊(天氣唔好,例如落雪大雨等,就會取消排隊,直接上課室)。

不過呢張本身應該好正經既通告,經常都會有啲搞笑既資訊,而寫既方法係非常之英式幽默。通常都係一句起兩句止,又或者係連載式咁好多日,有時又有啲關於同事/學科既資料,好難喺度分享。

我之前都提過,學校教員室啲餐具成日都會無故失踪,明明學期頭成個櫃桶都係刀叉羹,成個櫃都係杯,去到學期中就會得返好少。喺教員室間中都會聽到「喂竟然有匙羹,今日係我既好日啊。」(wow there are spoons here! this is my…

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA