呢十年我到底去過邊呢?

思然 oce
Oct 13, 2021
Photo by Alexas_Fotos on Unsplash

申請BNO-visa,第二煩:照肺。

約照肺,要一千蚊,仲要等一個月先有期。但好明顯供不應求,就算佢收二千要你等半年都無計。有啲人仲話唔係好多人移民,唔該你面對現實啦。

不過呢個係時間同金錢解決到既煩,所以未算最煩。

對我呢個超級無記性既人黎講,最煩係申請表要你填返過去十年旅遊記錄,問題分個三部份,問你唔同地區既資料。我完全唔記得自己幾時同去過邊啲地方,而我本身已經唔算去得多旅行既人。

我有個朋友,COVID-19前,佢係唔會有兩個月連續喺香港——因為佢成日都去旅行,佢阿媽曾經嬲到要脅話要收埋佢本護照,佢仲話:「你未收囉,我去攞過本有幾難……」

最近,佢阿媽串佢:「你呢年幾一直留喺香港,我覺得好唔慣啊。」

雖然,我本身都唔算去得多旅行既人,但係因為近朱者赤,識佐佢之後,同佢去過幾次旅行,亦都去得多佐旅行。

開始填表既時候,我仲大安旨意,稔住護照有晒記錄,無問題啦。點知到真係填既時候,我先發現,原來入佐歐洲境之後,再去其他歐洲地區根本唔駛吸印架。

而更大鑊既係,去台灣直程無吸過印!(我一早就無回鄉証,所以好肯定自己無返過大陸。如果唔係,去大陸都係無記錄既。不過大陸算唔算外遊呢?咦,台灣又算唔算呢?都係唔好再稔……)

填申請表第一部份,就要填過去十年去過幾多次澳洲/加拿大/新西蘭/美國/瑞士同歐洲經濟區。

如果係呢堆國家,只要填最近兩次既資料

幾多次係點計既呢?我試過有一次旅行就去佐英國、維也納、德國、捷克再返德國,咁係記一次,三次定四次呢?(自己答:四次。英國唔記,德國計當兩次。)

好彩,超過六次淨係要揀「六次或以上」,咁計埋美國加拿大我應該點都超過六次既。

之後難題就出現嘞,佢要你填最近兩次去邊,同去佐幾多日。最近一次都好啲,我係只係去芬蘭所以有吸印。

但係尾二嗰次我就係去佐好多地區,邊記得最尾喺德國幾多日喎,我淨係記得最尾嗰日去佐集中營……

因為去德國嗰次要寫留德國幾耐,而我哋中間去佐捷克,出入境又無記錄,所以我完全唔記得自己留佐喺德國幾多日。我又搵極都搵唔返自己嗰年既記事簿,搵機票火車票又搵唔到記錄,我懷疑係我朋友負責晒所有嘢所以我連電郵既記錄都無……

最後唯有放棄,試下問朋友會唔會記得。

朋友果然係成日去旅行。佢有一個excel係記錄晒自己去過邊度同所有行程!佢好快就check到話返俾我聽:我哋最尾嗰程留佐喺德國兩日。

好彩佢淨係問最近兩次咋,再多啲我都唔知點填俾佢。

第二部份就係除佐第一部份既地方,同英國外,全世界你去過其他地方既所有記錄。

其他國家係要填晒十年!(除佐英國,英國

呢個先係最大鑊,因為佢要你寫晒所有地方,仲要出入境既日期添。

因為我完全唔記得自己去過幾多次台灣,我淨係覺得自己去過好多次。所以我就順便問埋我呢個朋友:「咁你記唔記得我同你去過幾多次台灣啊?」

朋友:「吓,你無同我去過台灣喎!」

我:「點會無啊?我哋仲去食蟹粥。」

朋友:「你無同我食過啊,我同Eric Jenny去食之後send相出黎,你後尾同你第二啲朋友去台北,我send地址俾你咋。」(我同呢個朋友同Eric Jenny四個係去過幾次旅行既。)

我:「無理由你同Eric Jenny成日去我無去過架?」

朋友:「我哋去親都係兩日一夜,最多三日兩夜,問親你都話太短時間唔去。」

佢咁講,又係喎。我係唔會咁豪飛台灣淨係留三日架,而因為佢哋成日喺個group度send相,等我仲有假既記憶,以為自己都去過好多次台灣。稔落都好抵,無去過以為自己去佐。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA