LSA日常:男仔唔記仇;女仔分分鐘記你一世

思然 oce
Oct 15, 2023

--

Photo by Jim Flores on Unsplash

我做LSA既時候每日都有一堂我係要變身做老師,所以都要罰學生留堂。我既經驗係,罰男仔留堂,佢哋轉個頭都會同你做friend,但係罰女仔留堂,佢哋真係記好耐。

最深印象係我教中二時,聰仔一入課室無耐就忽然大聲叫喺佢後面個小奇(有過度活躍症)「shut the fxxk up」,因為小奇係佢後面依依哦哦唔知講乜。

好老實,小奇真係超級抵鬧,佢喺課室都真係樹敵無數,我有時心入面都好想叫佢「shut up」。不過,作為老師,都係要罰講粗口既聰仔留堂一小時。咁當然,我都警告佐小奇。

補充資料:我間學校,一堂入面收三次警告就要扣操行分兩分留堂一小時,有啲學校係兩次就留堂。不過講粗口係屬於較嚴重既行為問題,唔駛警告直接留堂。如果係用粗口鬧老師仲大鑊,扣操行分五分同即時去反思室一日。

另外,校規係學生喺課室入面係一定要除大褸(唔係校褸,喺啲勁大件既冬天褸),除非嗰日真係好凍;而除大褸係一件好緊要既事 — — 校長喺外面經過見到有學生未除褸係會即刻亂入課室叫佢除褸;我俾人觀課既有待改善一欄就係要學生除褸。其次嗰次都有少少無奈,無除褸既學生喺觀課前五分鐘先情緒大爆發,我係無可能叫佢除褸……

因為聰仔掛住同小奇嘈,一直都未無除褸,所以我見佢冷靜佐之後,就提佢要除褸,佢玩嘢加挑釁語氣:「老師,我唔識除,你幫我除吖。」

啲學生即刻乘機起哄話佢哋可以幫手除。

我唯有舉手示意要學生安靜。等到成班安靜,我話:「如果我係教緊幼稚園我就會幫你,依家我俾一分鐘時間你除,你除唔到我就要on call你(即係叫當值老師帶佢走去反思室同扣操行分五分)。

英國好多學校都係如果老師舉手,就全班都要即刻安靜同舉手回應,連老師開會都係咁,我第一次開職員大會,討論緊既時候,校長舉手之後我哋全部都舉手同三秒內靜晒,好有效,但我覺得都幾搞笑。好難想像商業機構會咁。

聰仔之後仲係度玩嘢話唔識除,但係我唔理佢繼續上堂,佢一分鐘之內都真係除佐褸。

同一堂,仲有個女仔阿晴上堂除佐自己隻鞋掉向小奇 — — 佢話小奇猛向佢做鬼臉 — — 所以我要有罰阿晴留堂。

落堂之後,聰仔不停咁求我唔好罰佢留堂俾多次機會佢,我話唔得,同趕佢去下一堂,提佢佢再唔走,遲到又要再罰留堂,佢仲死纏猛叫我俾次機會佢。而因為我要喺行為系統度做兩個留堂記錄,要啲時間處理入資料,轉堂得五分鐘,即係我執得嘢黎得一兩分鐘做記錄之後要跑去下一堂個課室,趕到嘔,所以我唯有扮惡咁趕聰仔走。同時,下一堂個老師都入佐嚟課室,於是佢都幫我手趕佐佢走。

但係咁啱佢之後嗰堂數學堂,我都喺度幫另一個學生,於是,每次我喺佢隔離行過,佢都細細聲咁叫我俾次機會佢。最後我都係要出殺手鐧:「你再講我就要俾警告你㗎啦」佢先無再煩我。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA