【IT9@B4】三個月學好會計(三)

思然 oce
May 27, 2021

第一回:【IT9@B4】三個月學好會計(一)

第二回:【IT9@B4】三個月學好會計(二)

第二又二份一回:談咖啡(二)X 【IT9@B4】三個月學好會計(二又二份一)

上一回好抱歉,同第一回隔佐差唔多一年先寫完,仲要寫得好短,因為「死」呢個題目真係好難寫……

相反,PK真係好易寫,一開始寫就停唔到,所以呢篇長返好多算係賠罪。

Photo by Auréanne Mailhiot on Unsplash

不過寫寫下,我覺得有必先講下俾我累到科Auditing framework都得D既Law友「飛哥」係乜料先。(幫飛哥稔個化名真係好難,我本身稔既佢用佐黎做筆名——係啊,佢好猛料,寫文寫得多過我好多好多,份工又忙過我好多好多,仲搞好多壇嘢,例如podcast啊講座啊,真心勁。)

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA