【IT9@B4】前傳 誤入Big 4(上)

思然 oce
5 min readMay 1, 2018
“A blue notebook with numbers on its cover on a desk next to a laptop and a pen” by Volkan Olmez on Unsplash

Undergrad Year 3,即係讀學士最後嗰年,完全無打算過搵Big 4既工作。咁點解會入佐Big 4,仲要做到Manager先轉行呢?呢個問題間唔中都仲會有人問。

其實,喺報Big 4之前,我只係聽個Big 4呢個term兩次。

第一次聽到Big 4,係Year 2 升 Year 3 既暑假。

當時,喺投資銀行做IT Summer Intern,每星期都有Lunch & Learn。顧名思義,就係 Lunch時會有同事present,題目多元化,等我哋可以邊Lunch邊Learn。十幾年後,學佐乜一啲印象都無,反而仲清楚記得lunch係Pret A Manger三文治加一包薯片/大大塊曲奇。嗰時,喺大學成日都係左手揸住袋嘉頓生命麵包咬,左手揼code趕功課,公仔炒麵王已經係超級美食。見到高級既小龍蝦三文治,再配薯片/曲奇呢種咁古怪既組合,真係非常震撼。

當然,Lunch & Learn既目的係Learn,雖然唔知點解個Learn放後啲。做Intern就係要學嘢,所以,所有Intern(IT/BBA)都會去Lunch & Learn。因為我哋係分散於唔同部門,不單唔同樓層,甚至唔同大樓,Orientiation後,主要係靠Lunch & Learn見面交流下自己做佐啲乜。

有次Lunch & Learn, 主修BBA既Intern問:「你哋除佐In呢度,仲有無In Big 4啲internship啊?我想問下佢哋點In⋯⋯」(In: interview)

我心稔,Big 4?個名咁鬼怪。(當年以為Big 4係一間公司既名。)

另一個BBA Intern:「無報Big 4啊,咁辛苦。要做Big 4我就留返喺英國算數啦。」

另一個BBA Intern:「你咁有信心in到?我有報Big 4啊,不過呢度就出佐offer都未開始In,所以無In到喎。」轉頭問我同另一位IT intern:「你哋呢?會唔會報Big 4㗎?」

我話:「無啊,我淨係In佐X(晶片公司)同Y(做電子零件公司)。但係未Second In,呢度就出佐offer⋯⋯」

另一位IT intern 附和:「我都係見佐呢兩間啊。」

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA