00後不知六四,係邊個既錯?

思然 oce
Jun 3, 2018

--

前日香港眾志有條片【🤓00後大測試!經典電影識條鐵🎬】,開頭俾啲電影相00後睇,之後就俾佐上面幅六四坦克人相佢哋睇。我啱啱先睇到條片 — 條片cut到一眾00後全部都唔知乜嘢事,睇到我好嬲 — 唔係嬲00後,係嬲眾志。(嬲到我明明稔住去瞓都打佐呢篇嘢。)

眾志好似好多人都係90後,只係大00後少少,無理由咁快忘記中學雞生活係點。為佐「喚醒」大眾,擺班00後中學生上枱,有冇稔過班中學生可能會俾人笑一世?佢哋可能從來都無聽過六四,咁唔通無聽過就係佢哋既錯?我義補緊既00後中學生,完全無聽過六四,但係唔通問題喺佢度?

唔好話依家既00後,我80後,六四時我初小,算親身經歷,但係唔知係記性差定學校無特別講定細佬就嚟出世,所以我好似無睇過六四既新聞,對六四無乜印象,唯一記得就血染的風采。(琴日寫開SARS話好似去佐平行時空,六四我都係去佐平行時空,尤其當年資訊無咁發達,要「平行時空」好易。)

之後,我成個中學時代都無參與過任何有關六四記念既事,對六四既認識亦唔多,如果當年有人訪問我,我都唔知會答佐乜嘢。六四係我入佐大學,開始對歷史有興趣先開始認識,先開始去悼念。如果其他人唔知道六四,你就上網「討伐」,咁只會令唔了解六四既人更討厭悼念六四既人,要知道依家已經好多人想淡忘六四,或者令悼念六四成件事變質。

而且,我心底裹厭惡眾志將六四呢件咁傷感既事同啲「經典電影」放埋一齊,可能我無乜幽默感,但係六四真係唔應該用嚟講笑。希望眾志唔好再做啲咁無腦既嘢,段片啲留言已經係欺淩緊嗰幾個中學生,雖然delete條片都無用,damage is done,但都希望佢哋會delete條片,起碼班中學生無咁易見到啲留言。(好似話依家啲中學生唔多用facebook,希望佢哋啲同學睇唔到段片,同佢哋睇唔到啲惡毒既留言。)

無論如何,我會繼續悼念六四,亦會用我既方法令下一代嘗試了解呢一段歷史。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA