【黑仔事件簿】黑仔跌落黑洞

思然 oce
Oct 21, 2021

--

Photo by Matthew Henry on Unsplash

黑仔既我,申請BNO-visa真係一波三折。照肺俾某X健集團拖佐接近一個月,搞到九月尾先交申請,嗰時審批時間係大約三星期。我身邊有幾個朋友都係三星期內搞掂。

十月頭,連登入面有啲人開始話兩星期就得。

上星期,睇到有啲人話自己十月頭申請,已經批佐。

於是我就開始擔心,到底係我既申請有問題定點呢?但係又完全收唔到任何通知話要補資料喎。

唔,或者係連登有啲人係吹水,可能亂咁講啫……

然後,我有朋友遲過我申請,批佐。

因為有一欄係填打算幾時到英國,我就稔,會唔會係因為我太老實填十一月一日,所以佢稔住臨月尾先批俾我?於是我問朋友佢填預計到達係幾時,佢話佢填佐一年後……

點解會咁架!?

我唔明佢哋處理申請既次序到底係乜。唔係First in first out,又唔係睇到達日期。我仲要上年先申請佐BNO,今次淨係要補好少資料,連副簽都唔駛,應該係最易批嗰一種,到底係乜嘢令佢哋要搞咁耐?

應該就係因為我黑仔,黑仔跌入BNO-visa黑洞,so appropriate…. (黑洞係連登用黎形容等visa無消息既情況)

我依家已經等佐三星期有多,因為我趕住換機票(Asiamiles就到期),同埋未有visa乜都做唔到:我搵既工全部都唔幫你搞visa,所以越等就越擔心。最慘係完全無辦法跟進佢哋個進度,真係淨係可以等運到。然後同親朋友食飯,佢哋一定會問幾次飛,我都好想知幾時可以飛啊……

明知擔心黎都無用,但係就係因為做乜都無用,所以先擔心。

咁唯有寫下嘢分下心啦,同等有啲好似我咁跌佐入黑洞既朋友仔見到我個情況可以無咁擔心……You are not alone.

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA