談咖啡(二)X 【IT9@B4】三個月學好會計(二又二份一)

思然 oce
Oct 8, 2018

--

Zebra drinking coffee

上一篇:談咖啡(一)

大學畢業後入四大,因為本科非會計,所以要到理工大學上一個「三個月學好會計」的密集課程。當中Accounting for Strategic Management(其實早忘了,只是為了這篇文找回當年的簡報檔才知道……),講師第一天就說我們要做小組報告分析Pret a Manger。同組的兩位同學都不知道Pret a Manger。我雖然在Lunch and Learn吃過不少Pret a Manger,但從來未去過間餐廳。而且,當時對Pret最深的印象其實是來自媽媽。

話說有天回家,媽媽忽然問我知不知道有種咖啡是E 字頭,聽得我一頭霧水。原來那天上午,媽媽不知要到中環幹甚麼,因為早了很多,又碰巧經過Pret a Manger(其實她說的是Peter a manager,要不是她把紙巾拿出來給我看,我應該估不到她其實是在說Pret),於是便進去喝杯咖啡。

她見coffee那欄,懂的英文就只有coffee,於是就用手指了最便宜的espresso。結果咖啡師捧來一杯迷你咖啡,媽媽問為甚麼這樣少,咖啡師說espresso就是這樣,媽媽問可不可改要其他,友善的咖啡師說可以,還提議她喝cappuccino。媽媽說那杯cappuccino雖然貴一點,但大杯很多。

然後,咖啡師問:你想唔想試埋杯espresso?其實我哋都唔會要返…

作為一個百分百師奶,媽媽當然要。她說喝了一口,覺得太濃,所以最後倒埋入杯cappuccino…(自己加一個shot)

媽媽對於自己以一杯cuppaccino的價錢得到兩杯咖啡,感到異常滿足。到今時今日,間唔中都仲會提返起呢件往事,所以佢對Pret a Manger印象非常好。之後我都有同佢一齊幫襯過。

講返當年既三個月朝九晚六學會會計課程:五日半要完成一科UG level課程,最後嗰半日其實係考試,即係課程得五日,仲要包埋做功課小測mid term同group project等,趕到痴線,完全係幫我哋適應審計生活做好準備。所以,開新一科既第一朝就會知道晒有乜功課測驗presentation。於是,晨中流流就收到教授話要做Pret既SWOT analysis。

當時,電話仲未可以上網,我哋等到放飯,先搵到部有得上網既電腦查Pret開放時間——原來只係開到六點半。我哋六點先落堂,而且兩日後就要present,好彩近近哋既海港城就有一間,於是決定嗰日放學就去實地觀察。

本來做SWOT analysis,唔去過間餐廳,齋吹其實應該無問題,但係當年無Google map 無 open rice,佢哋食物賣錢我哋唔知,定位係點又唔知,連間餐廳係點樣都唔知,硬係覺得要去一去現場睇下。於是,我同groupmates落堂,即刻好豪咁由理工飛的去海港城既Pret。(當時仲未有糧出,得少少交通津點。)

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA