談咖啡(三)

思然 oce
6 min readOct 13, 2018

上兩篇:談咖啡(一)談咖啡(二)

2007年去紐約,公司有部Flavia,應該係廉價版Nespresso。當年我無見過Nespresso,見到呢部Flavia,覺得好神奇,因為咖啡都有好多種,印象中有Brazil, French Roast, Columbia等。我之前一直都唔知原來咖啡有咁多唔同種類。呢部機連茶都有唔同種類既包裝,不過直接用滾水沖茶包其實仲方便,而且呢部機既茶同咖啡都唔夠濃,所以飲茶我好少飲呢部機既成品。

Flavia

就算連咖啡,呢部機既成品其實都唔太好飲,三隻唔同既咖啡味道其實差唔多,不過已經好飲過即溶咖啡。而且,當年香港公司根本無咖啡供應,所以見到紐約總部入面呢部機,已經覺得總部對員工好好。

後來去幾間投行做審計,間間都有Nespresso,唔同顏色既capsule,真係飲到唔同既味,而且仲好飲好多!感嘆一山還有一山高。(同時有少少慨嘆當年做乜有機會都唔返投行。)

飲慣Nespresso,開始覺得即沖咖啡唔好飲。同時,唔駛返工既日子,就算出街食飯,快餐店既咖啡好多都只係咖啡味既水。美國麥當勞,同香港相反,飲咖啡係唔駛加錢,反而飲汽水要加錢。有日去Zabar’s(紐約一間大型超巿,有啲似c!tysuper,佢哋好似仲會批發咖啡豆、茶、芝士之類農產品),見到一個攤位放佐幾杯咖啡,上面插住一支好幼既金屬棍,好似咁:

見到幾杯咖啡咁樣排列整齊插晒喺度。我稔,如果有中國老人家,應該會話大吉利是。

我行埋去,推銷員熱情地問我飲唔飲咖啡,我話飲,佢就話:just the right time! 然後用力將支棍襟低,打開個mouthpiece(mouthpiece既中文係乜?搵極都搵唔到)遞俾我。

我飲佐一啖,係我從來都未飲過既味道!我同個推銷員咁講,佢好高興,話呢隻豆佢都好鐘意。然後佢問我飲開乜嘢咖啡豆,聽到我無試過買咖啡豆自己沖咖啡,就教我落下面買包新鮮咖啡豆,叫佢哋幫我磨到啱French press既size,又示範點用French press沖咖啡。

我聽完佢介紹,覺得都幾容易,問佢個French press幾多錢。推銷員指住我飲緊杯咖啡:「你返屋企試下用呢個沖睇下啱唔啱用先啦……」

我:「吓,個杯唔駛俾返你哋架咩?」

推銷員:「唔駛啊,個杯俾埋你架。」

於是,我第一個咖啡玩具就係8oz travel press by Bodum,而第一次買既咖啡豆就係Zabar’s House Blend。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA