移居英國雜記(13)X談咖啡(七):沒有手沖的日子

思然 oce
Apr 9, 2022

--

談咖啡系列上六篇:談咖啡(一)談咖啡(二)談咖啡(三)【IT9@B4】百年難得一遇既筍job X 談咖啡(四)談咖啡(五)#10YearChallenge談咖啡(六)

「談咖啡」系列,估唔到會有後續。

去到英國,首先住阿妹度,佢有一部好勁既Sage The Barista Express BES875,佢話當年佢喺「黑色星期五」買,大約二千鎊,勁抵。

呢部機好好用,磨豆可以,出既espresso好飲,打奶仲勉強拉到花,可惜依家企硬五百幾鎊以上,同埋我依家租既房無一個穩陣既平面可以放到一部咁大咁重既電器,加上我鐘意飲齋啡多啲,所以我都係得閒去阿妹度玩下就算嘞。

喺香港走既時候,我本身係想帶埋個手沖壺,點知太大個,無位放,於是隨身只係帶佐個Hario磅,一個日本手做既瀘杯,同一袋瀘紙,稔住黎到英國買住啲磨佐既豆同求其搵個量杯當手沖壺頂住先,遲啲再寄個磨豆機同手沖壺黎。

點知依家香港咁,睇黎我有排先可以搞到船運,而且,依家份工太早出門口,我實在無辦法再早啲起身慢慢身沖一杯咖啡,結果,我回歸基本步,飲即溶。

黎到買既第一罐即溶Lavazza, £3

去超級巿場搵即溶咖啡,好多款完全唔知點揀,於是就睇邊啲有特價,喺Saintsbury見到Lavazza做緊£3罐,稔住Lavazza都叫名牌應該OK掛……點知只係好飲過雀巢少少。

不過,因為學校只提供兩種即溶咖啡:

1)雀巢

2)雀巢decaf

雀巢decaf同雀巢一樣咁難飲,普通雀巢都仲話有咖啡因吖,decaf連咖啡因都無,職員休息室入面有菊花茶(唔係陽光維化嗰啲,係茶包既菊花茶)呢啲好飲好多既無咖啡因飲品,咁雀巢decaf既存在既…

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA