「該死唔駛病」VS「翻蒸口罩重用」

思然 oce
2 min readJan 30, 2020
佢起碼好過葉劉,有戴口罩,唔駛我打格。

早排,我同老友訴苦,我家兩老成日話「該死唔駛病」唔肯戴口罩,叫得掂佢哋戴又成日重用又摸眼摸鼻,仲辛苦過喺幼稚園教仔。

頭先,呢位素來冷靜斯文的老友氣急敗壞打電話來:「救命啊,我阿媽仲大鑊過你阿爸阿媽啊,佢信蒸口罩真係得架,叫我攞返啲細路用既口罩俾佢蒸。我講乜佢都唔信啊,我驚佢我唔睇住真係俾呢啲蒸口罩我個仔用啊。你話晒都係doctor你幫我同佢講下啦。」

我滴汗:「呃我係博士喎……你阿媽好似都知我心理學架,有乜用啊?」(其實係哲學博士,不過費事啲人以為我真係讀哲學所以都係話自己讀心理學算數)

老友的媽媽是深藍絲,會去何已完撐警大會,仲成日like埋啲深藍假文。佢哋已經冷戰佐好耐。

老友:「佢鬼記得咩,同埋就算記得你點都係博士吖,講一句可能好過我講十句,或者你幫我send啲片俾佢啦。」

我:「你不如搵張醫生啦,佢喺屯門醫院做,佢講一句好過我講一百句喎。吖不過佢打緊仗都係唔好煩佢好啲……」

老友:「咪係囉,你係我唯一搵到既doctor啦!」

我:「但係蔣麗芸好似都係 doctor喎……」

同一時間,我聽到老友嗰邊有人講嘢,我老友叫我等陣。

過佐一陣,佢把聲輕鬆晒,話:「好彩搞掂啦,東張西望唔知點講啦,總之啱啱澄清佐唔可以蒸口罩,我阿媽又信到十足十,估唔到東張西望都有佢存在既價值。」

到底有一個信「該死唔駛病唔駛戴口罩」既家人慘啲,定有一個信「蒸口罩」既家人慘啲?

不過,我相信兩個都有應該係最慘。

繼中救救 マスク伏後,依家又中「蒸口罩」伏,大家又係時候睇下兩老有冇俾衞生事務委員會主席蔣博士老點了。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA