萬搬帶不走 唯有頁隨身?

思然 oce
Sep 29, 2021

--

Photo by Ed Robertson on Unsplash

唔係錯字——我認,我好鐘意食字。

十幾年前喺美國住,嗰時amazon未ship香港,我呢啲成日喺dymock同page one 買貴書既人,見到amazon同borders簡直係失去理智,勁買書。每個月都買,仲要一買就買一大堆,好似咁:

以上有一本書依家絶佐版,所以網上就算好殘既都賣緊一倍價錢,接近全新既賣緊十倍添,你哋又知唔知係邊本?(會喺呢篇文最後開估)

當中有好多boxset當年喺係香港一倍價錢都未必買到,所以我將幾萬「頁」船運佐返香港。

船運本來係公司出錢既,不過後來我因為未完約要自己嘔返出黎,所以啲書運佐萬幾蚊……

返佐香港,之後有book depository,繼續買買買。當中有好多box set,我細個好最鐘意既 peanuts同 Calvin and Hobbes 同Dilbert都有。計下計下,真係買佐幾萬蚊書,真係書櫃中自有黄金啊。

買既時候,好明顯無稔過係會有要移文既一日。

本來糾結緊運唔運去英國,因為好似同買過差唔多,同埋好似唔係咁環保。Check吓依家啲書幾錢,先發現我買既boxset依家就算買到都貴佐一倍,仲要有好多係買唔到,唔通真係因為要頁隨身所以要船運?

我發現我除佐書同一啲細個珍藏既貼紙文具之外,係無其他嘢一定要帶走。

開估,就係Dr Seuss,因為其中六個故事有種族歧視同沒有考慮有色人種感受(“ due to their racist and insensitive portrayal of people of color”),所以出版社話唔會再出版。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA