英國 — 潔癖既地獄

思然 oce
Aug 16, 2023

--

Photo by Liana Mikah on Unsplash

英國人既日常衛生意識比較低,雖然我無潔癖,但有時都會頂佢哋唔順。更大鑊既係,佢哋成日都今日既我打低昨日既我——低處未算低,我黎佐一年幾,間唔中都仲會俾佢哋嗰種視所有嘢都係乾淨既行為,出其不意咁嚇親。

著住鞋入屋四圍踩+地羶呢個組合=勁污糟

大家睇電視都會見到好多外國人著住鞋直接踩上床,呢個係真既,好多英國人都係著住鞋入屋四圍踩,佢哋仲要係舖晒地羶,我其實真係唔明點解入屋唔除鞋。

有次我個櫃有問題,前屋主就著住佢對行山鞋想直接踩入我間房,好彩佢見到我面有難色,問我駛唔駛除鞋,我即刻話要。大姐,我間房入面張地羶雖然唔係好乾淨,但係你對鞋真係好污糟啊。

我搬佐入嚟之後,一直都覺得張地羶好污糟,我買過啲地羶清潔過幾次,都仲係覺得唔乾淨,我好唔鐘意地羶,但係因為我住地下,如果無地羶冬天真係會好涷,所以又唔可以掉,我依家係用一張CHEAP CHEAP地羶蓋過張污糟地羶。

後來屋主過佐身,佢細佬見到張地羶,驚呼:「呢張係我哋阿婆/阿嫲(grandma)既地羶啊。我心稔,救命啊,呢張地羶到底用佐幾耐啊。好想掉佐佢啊。

Photo by Ashkan Forouzani on Unsplash

後來同同屋傾,佢話有啲英國人真係會一返工企就跳上床,但當然唔係人人都係咁,佢就唔係,佢入屋係會除鞋既。

著鞋上床,稔真啲,其實可能都係習慣唔同,英國人係朝早沖涼,可能佢哋本身就已經當床係一個唔乾淨既地方。同埋佢哋本身都會隨地瞓地下,所以或者佢哋唔覺得床係需要乾淨。

加上我係唔會見到佢哋著住鞋踩上床,只要佢哋唔好著鞋上我張床,我唔會話好震驚。

講開地羶,好多有返咁上下歷史既英國人既屋企個厠所入面都舖佐地羶,同厠所入面係無洗手盤,即係每個人開個厠所門都未洗手,稔起就覺得污糟……

所有地板/平面都係乾淨既

好嘞,地板雖然應該係乾淨過地羶,但係英國人視所有地板都係乾淨既態度簡直係無香港人能及。

第一次嚇親我既係有次六點落酒吧食個快飯——話時話,落酒吧食快飯呢件事真係好英國。嗰時係因為放學之後要去聽小提琴演奏,而演奏廳附近就有間酒吧。

呢度既酒吧一般都會有fish and chips, burger同meat pie。未嚟英國之前我其實無食過meat pie,但係食佐一次就鐘意佐。嗰日我一邊食meat…

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA