若要人不知 唔好當人低B — 有關拖功課

思然 oce
7 min readJun 22, 2018
“A pocket watch in a person's open hand” by Veri Ivanova on Unsplash

港鐵話公眾假期所以要遲交report,仲離譜過啲大學生。

識得成功講大話呃到人,其實係小朋友既認知發展里程碑:因為講大話係需要估你想呃嘅人會點稔,再稔下點樣講先可以呃到佢,唔會穿煲。同理,識得稔一個好啲既藉口說服人俾你遲交功課,都一樣要稔下你要說服既人會點稔,再度身訂造一個說服到佢既藉口。

不過,港鐵又駛乜理說唔說服到你呢?反正佢連公眾假期唔交功課呢啲白痴藉口都講得出,擺到明知道連政府都吹佢唔帳。

但係,大學生,你哋應該未到港鐵既Level ,唔該講大話/搵藉口時用下個腦,考慮下我哋嘅感受。

無錯,一到交功課或者考final時間,一眾tutor同lecturer都要經歷一段勞氣既日子:就係成日俾學生當我哋係低B白痴。為佐R多少少時做功課,啲學生真係無所不用其極。

拖功課最常用有兩個方法,一係搵藉口遲交,一係扮交錯之後扮發現。

最常用藉口:病

病,口講無憑,我哋要醫生紙。其實要醫生紙唔難,大學睇醫生仲唔駛錢。但係,一年硬係會收到幾張假醫生紙,假既程度係肉眼睇已經睇得出:有學生張醫生紙皺晒,但係就咁係上面改個日期,然後得個日期係無皺;仲有學生搞膽死用改錯帶蓋過個日期之後寫過另一個日期,支筆仲要唔同色,真係當我哋老花兼色弱?

同埋,我哋會隨機抽幾張打電話去診所check堅定流,無論Photoshop技巧幾高超都好,都有機會穿煲。假醫生紙其實係偽造文書及使用虚假文書,報警真係監都有得佢哋坐。所以開學我哋都會講千祈唔好交假醫生紙,但係每年都硬係會收到啲假醫生紙。

好彩都有啲學生知道唔可以交假醫生紙,所以會用其他方法提供證據。試過有學生話發緊高燒要遲交功課,叫同事睇附件。同事以為附件係醫生紙⋯⋯

點知,附件係一張相:

網上圖片

一張影住個溫度計既相。真係唔知好嬲定好笑。

第二常用藉口:死

外國有講師在twitter分享:「只要將必修課由上午九時改為下午二時,學生祖母的死亡率就會大幅下降。」

我相信如果功課無deadline,也會有同樣效果。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA