有少少搞笑:雞同鴨講(幼稚園篇)

思然 oce
3 min readMar 13, 2018

小朋友玩得好嘈。老師:「你哋再咁嘈,我就取消你哋玩嘅資格!」
小男孩甲問小男孩乙:「資格?乜嘢係資格?」
小男孩乙:「呢啲指甲啊!」(指住自己隻手指甲)
小男孩甲:「燒佐你啲指甲!」

由於做研究要喺幼稚園不停講故事,所以喺幼稚園度每日可以飲兩公升水。因為第一日我淨係帶佐一樽水,又無時間去教員室打水,所以去阿信屋買佐一排六支750ml有氣水。

之後每日都用呢啲空樽裝水回校,講故事口渴就會飲水。間中有小朋友問我飲乜嘢,我都話「水囉。」

今日,有個小朋友問:「謝老師,你做乜成日飲酒啊?」

(我終於知道點解有時我飲水啲小朋友會喺度奸笑啦。死啦,佢哋唔會返屋企話俾家長聽有個老師講故事猛飲酒掛⋯⋯)

茶點食糭,老師分配時見到有肥豬肉,一邊夾走一邊說:「呢個都係唔俾你地食嘞。」
小男孩:「點解啊?」
老師:「呢個肥豬肉係調味用㗎,無益,所以唔好食…」
另一個小男孩興奮:「我想食肥豬條尾啊!」

老師拎著本書「Hot!!!」,指著書名叫小朋友讀。

全班小朋友:h — o — t 之後靜下,得返一個小朋友自己繼續:i — i — i …

茶點時間食蛋白蛋撻。
小朋友:「嘩!真係超級好食啊!」
我(明知故問):「吖,點解啲蛋白色嘅?」
小朋友甲:「熟佐吖嘛,熟佐咪白色囉!」
我:「唔係喎,雞蛋熟佐應該係黃色㗎喎⋯」
小朋友乙:「熟到甩色吖嘛⋯」

問小朋友想要邊個貼紙,佢話:「唐老鴨女人!」

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA