終於決定要好好經營個patreon

思然 oce
Aug 18, 2023

--

攝於Study of Sir Winston Churchill

之前連續兩日出文,發現只係reach五個人。所以,我決定試下轉場去patreon:https://www.patreon.com/0ce,如果你鐘意睇我寫既文,希望你可以支持下啦。

因為就快開始「無牌老師」生涯,我好想可以寫返多少少經歷,我計劃每星期都起碼寫一篇文。同埋,我都想好好咁整理返我做learning support assistant時既經歷放喺patreon。

不過,真係唔知呢篇文會唔會一樣都係reach唔到任何人。因為我想維持住知我真實身份既人係一對手數得晒,所以暫時唔會喺其他地方分享我個patreon。

patreon見!

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA