第一次帶學生去睇劇(黑女人)

思然 oce
Oct 28, 2022

--

有日上完堂,祈老師(幫佢改返個中文名先)問我第二日放學之後有冇時間幫手帶學生去睇劇。

我同祈老師都算熟,佢喺一個好有心既老師。反正平日放工之後我其實無嘢做,稔住都係放學之後去附近既中心睇下啲友校演出既戲劇,唔知頭唔知路既我就話OK。

第二日朝早,祈老師話五點半喺學校正門集合,傾多幾句,我先知完來我哋係去睇專業製作,咁就弊啦。

免費睇專業製作咁著數有乜弊?

專業製作,即係夜晚八點先喺West End啲劇院開始,咁十點幾十一點先會返學校解散,等啲家長接晒啲仔,返到屋企分分鐘十二點幾,如果係星期五晚都話吖,但係今日係星期四,第二朝我哋仲要一早返學。

所以,雖然學校飛通常都係一啲靚位,但係都好難搵老師帶團。加上我學校附近治安非常差:每年起碼兩個老師俾人搶電話手袋,早排仲有學生俾人用刀指嚇見埋報。

我以為星期五晚無學校飛,因為多人星期五晚睇,祈老師話唔係,星期五晚好多老師都會去酒吧更加難搵人幫手帶隊,所以通常都係揀星期四。

我第一套帶學生睇既劇係the woman in black,呢套劇因為唔出名,二十人報名最後得八個學生出現。祈老師仲要好勞氣咁打電話去通知家長,確定個仔真係喺屋企,因為驚有啲仔扮黎其實係走佐去出夜街。

然後,出現既八個學生,入面有一個跟本無報名,老師又要打電話俾佢家長,問家長係咪真係同意,同埋又要叫校務處電郵封同意書俾家長即係簽返(係,校務處明明四點半放學五點幾都仲有人做嘢既)。仲有,好多仔都唔準時,然後有啲準時既仔又唔耐煩走佐去幾條街外既雪榚店買雪榚食,結果五點半集合六點三先出發。

就黎出發既時候,有個老師啱啱放工(我唔識佢既),路過指住我,同學生講:you guys should thank miss, if she doesn’t volunteer to help we would have to cancel this trip cause we don’t have enough teachers! 然後就閃走。

之後幾個學生真係走過黎好認真咁同我講多謝。

呢邊係唔興搭校巴既,出親school trip都係搭公共交通工具。今次因為係兩個老師八個學生,所以我哋每人睇四個,都叫做無乜大問題,七點未到已經去到Convent Garden。我之後試過三個人帶四十個學生,真係災難,有機會再講。

班學生去到Convent Garden,勁開心,猛自拍同tiktok,佢哋原來好少去Convent Garden,見到啲名店又衝入去睇,因為學生人數少,我哋叫做處理到,加上八點先開始,有大把時間,帶隊老師就話由佢哋開心下。呢班係GCSE學生,過兩個星期就開始考試,可以輕鬆下都幾好。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA