移居英國雜記(9): 住既疑惑

思然 oce
Jan 13, 2022

--

當年喺紐約既「家」,一眼睇晒,我真係唔駛好大地方。

續上回:移居英國雜記(8)/紐約回憶:Craigslist 租房歷險記

同上一次去紐約只係做年半嘢唔同,今次係移民,所以搵地方首先要稔既係租定買。

租定買?

我本身係稔住買既,因為覺得租好似幫人供樓咁,有啲唔抵。我本身都有少少積蓄,如果好似喺香港咁,住返喺大西北咁既偏遠地方,其實都夠錢買到一個studio或者細單位。買到合適既地方,咁就可以跟自己既稔法去裝修,感覺會屋企好多

不過,因為倫敦啲交通真係差過香港,鐵路成日有問題,我又未可以揸車住,住偏遠地區有乜事都幾頭癢,分分鐘工都返唔到,咁就有少少麻煩。同埋,到真係稔要買邊一個偏遠地區時,又覺得買一個從來都無住過既社區有啲啲冒險。

而且,我依家份約只係去到七月,而且又未開到工,根本就唔肯定學校會唔會續約。我依家間學校係近東南喺邊,好自然就會搵東西邊偏遠地區,萬一搵過份工間學校係西北面既話,要由大東南去西北都幾頭癢,所以稔下稔下都係決定租先,flexible 啲,到遲啲到真係settle down,稔清楚喺咪真係住倫敦,繼續做嘢定進修,同體驗多少少倫敦既交通程況等先再買。

咁稔法,租金都唔係淨係幫人供樓既,可以當係體驗唔同既社區,同埋留返舊買屋既錢用黎投資好彩既話都會有少少錢賺既……(不過要交稅 0_0)

租邊同點租好?最大問題:租幾多錢好?

雖然話錢解決到既問題就唔係問題,但係稔用幾多錢去租屋,錢本身就係問題既根源。

稔租幾多錢,咁就要睇下依家個租巿其實係點。於是我去英國比較多人用既rightmove.co.ukzoopla.co.uk睇租盤,結果大部份可以一個鐘內返到學既一房apartment同studio都要£1k一個月,住得近學校無£1.5k根本無可能。仲未計燈油火爉同最貴既concil tax(£1.x k一年)啊。

我依家既人工扣埋稅同供pension之後都唔知有冇£1k(希望有啦,我其實仲唔係好知啲稅同pension點扣啊。)

當初計劃黎英國,認真咁計過,自己其實唔做嘢一年半載都可以生活,租豪啲一兩年亦都無問題。

於是,我就忽發奇想,不如試下住近啲巿中心,因為住太遠咁唔方便,我一生人其實真係浪費佐唔少時間喺交通啊!

但係,到依家真係要租,我又真係無辦法豪租啊。我稔我本身就係好鐘意慳錢,可以洗多啲同真係俾自己洗多啲係兩件事。某程度上,就係因為我呢個俾唔到自己洗多啲既壞習慣,我先可以儲到啲錢令我可以安心咁黎英國——就算當年賠佐三十萬離開Big 4,做全職學生交學費讀張postgraduate certificate,再讀四年研究做廉價勞工……

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA