移居英國雜記(6): COVID-19 會唔會搞到我無得簽約?

思然 oce
Dec 20, 2021

--

Photo by Daniel Schludi on Unsplash

續上回:移居英國雜記(5): Certificates of No Convictions (CNCC)真係好貴好煩!

我經過深思熟慮,決定都係俾貴啲做CNCC,因為英國兒童工作都好注重safeguarding(safeguarding呢個字好緊要,我見兩份有關兒童既工作,兩份都有問我有關safeguarding既嘢。如果你準備見同細路仔/有特殊需要既成年人有關既工作,記得做足功課),我估無做過CNCC每次要同新僱主周旋都好煩,做過一次既話,如果僱主想要最新既CNCC,我估可以解釋點解唔需要再做。而且,第一份工,乜都唔知,都係唔好煩住人事部好啲。

講返份工,其實學校係未同我講我幾時正式開工。上星期五我去學校,人事部同事影印晒我啲文件同話會幫我申請做enhanced DBS checked同準備學校信俾我申請CNCC,同埋話黎緊個星期,學校就會正式出Offer letter俾我。

離開佐學校,我先醒起,其實我仲未知start date係幾時,於是稔住返到屋企再email人事部同事問。點知我返到屋企,除佐收到enhanced DBS checked既資料同學校信,仲見到人事部同事話自己今日其實已經開始放假,到一月四日先會覆電郵。

學校亦都係一月四日開學,咁到底我一月四日駛唔駛返工呢?咁我唯有等學校出Offer letter俾我啦。

結果,我今日收到學校人事部高級同事通知我封Offer letter要開學之後先可以俾我,依家電郵俾我係想同我確定係有Offer俾我。至於點解仲未出到Offer letter?

因為校長中佐COVID-19簽唔到Offer letter啊!

估唔到因為COVID-19,我要下年先可以簽約。我問人事部我一月四日駛唔駛返工,佢話唔駛住,一月四日佢哋會再搵我update下情況……

因為COVID-19,已經開始有消息下年可能要轉返learn from home,到底我最後簽唔簽到約呢?

題外話:英國呢邊COVID-19真係幾勁,我已經識幾個英國朋友中佐,不過因為全部都打佐疫苗,所以都係家居隔離自己休息。我截至上星期五,未中(touchwood ),因為入學校前都要做測試……因為呢邊爆得真係幾勁,加上我相信學校算高危,所以我去完學校都walk-in打佐第三針。

結果校長都中佐,學校果然係一個危機四伏既地方。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA