移居英國雜記(5): Certificates of No Convictions (CNCC)真係好貴好煩!

思然 oce
Dec 17, 2021

--

Photo by hessam nabavi on Unsplash

續上回:移居英國雜記(4):DBS check, 良民証好貴好煩

今朝去學校交文件,人事部同事話佢都知 Certificates of No Convictions (CNCC:即係我哋成日講既良民證)要搞好耐,所以可以開佐工先,做住等回覆。

然後,佢話佢哋學校未試過搞香港既CNCC,所以仲搵緊點寫封信俾我交俾香港某組織。

我話我見到網上有老師試過申請,但係學校唔算政府部門,某組織可能唔肯俾報告。我問佢可唔可以搵英國教育局出信。

同事:it’s actually fine if they rejected to provide the record, some countries won’t agree to provide the record and there is nothing we can do, most important is we attempted to check with them… (佢哋唔批其實無問題,有啲國家係唔俾我哋都無辦法,最緊要係我哋試過問就得。)

咁我就稔,既然無所謂,即係我下一步就要搭三個鐘車去倫敦巿中心打指模,收費 £103.32,好彩我前晚BOOK佐十二月尾既期….

但係我呢 £103.32咪即係倒佐落海?仲未計空郵返香港同某組織既服務費喎。(雖然服務費係$225,算便宜。)雖然學校話佢收到reject 就OK,所以都唔算係白洗既。

但係搞一輪如果都係得個桔就硬係有啲唔甘心,於是我就上網爬佐一陣文,搵到好多人都話淨係用學校信係肯肯定會失敗。

咁點可以成功呢?

  1. 學校信(已經有)
  2. 去郵局影印BNO certified copy (£15)(其實可以寄本BNO俾佢,但係又驚寄失。)

3. 1+2 一齊寄去叫Foreign, Commonwealth & Development Office寫封信 (£50+時間:大約等三星期)。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA