移居英國雜記(4):DBS check, 良民証好貴好煩

思然 oce
Dec 16, 2021

--

Photo by Jason Goodman on Unsplash

上一篇:摸黑去見工

15 Dec 2021 09:30 London Time (17:30 HKT)

在磨咖啡豆時,電話忽然響了起來。我連忙衝入房接聽電話。

因為現在我只有兩種情況會收到電話:有關求職的,和欺騙電話。(對,英國和香港一樣,也是有很多電話騙徒。)

是上星期五摸黑去見工的學校打電話來,人事部的同事的語氣很低沉說:「我是XX學校的XX啊,早晨,how are you doing?」

寒暄兩句,我想他應該是想通知我不成功了。然後聽到他說your application is successful.

一個月前這個時間,即15 Nov 2021 17:30 HKT,我是還在香港準備前往機場啊。

找工真的剛剛找了一個月!

然後他就電郵了一堆文件讓我填寫,及約時間去學校交文件正本做enhanced DBS Check.

所有重要文件記得帶正本

好彩我有個移民佐去日本既朋友提我要帶文件正本去英國啊!因為我其實大學畢業只係搵過一次工(big 4),然後我喺返讀嗰間大學度做嘢,接近二十年無試過要正本,一直以為乜都scan晒就得。如果唔係佢提我,依家要等香港寄過黎真係有排等。同埋科大個張証書仲要鬼咁大張,要寄都應該好煩。

另外,做enhanced DBS check 一定要有地址証明。除非你已經租佐屋,或者有水電費單係你個名,唔係最易可以拎到既地址証明就應該係喺Lloyd Banks開戶口,點解Lloyd Banks?因為佢哋係唔駛地址證明都可以開戶口啊。

(其實如果我唔係租樓,而又無交水電費,點先可以有地址證明呢?)

不過,搞enhanced DBS check都唔算最煩。

最貴最煩既應該係良民証。

講良民証之前,少少題外話,enhanced DBS check其實都要五十鎊,依家都唔知請我間學校會唔會出定係要自己俾,聽日去學校交文件先知。不過,我之前試過報學校中介公司,呢啲中介公司會有一堆學校搵佢地搵人緊急代課或者做助教,抽佣高都算(一日七小時約七十鎊人工,幾乎最低工資),仲要自己先俾五十鎊做enhanced DBS check,真係「未見工先收五十大鎊」啊,一陣做完enhanced DBS check之後佢無工派俾我點算。同埋enhanced DBS check跟公司,佢可以唔俾返個結果我,咁我之後搵其他工又要再俾錢做過。加上嗰個Agent勁無禮貌,所以我最後決定自己繼續搵多陣先再幫中介公司。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA