移居英國雜記(3):摸黑去見工

思然 oce
Dec 12, 2021

--

Photo by Morica Pham on Unsplash

寫完上一篇文之後一日,就收到電話留言,話想約我兩日後早上八點見工。

早上八點!?

都係既,因為係一間中學,應該係想睇下求職者可唔可以準時返到學校掛?

咁我就用Citymapper睇下點樣去間中學,啲行程係由四十五分鐘到一個半鐘不等:可以只係搭巴士(最便宜,一鎊半,但係最慢),搭巴士轉唔同既鐵路程(唔係最快,大約一個鐘,但係我可以最遲先出門口,成六鎊)……

最快其實係喺我屋企行二十分鐘去火車站,搭半個鐘去London Bridge (is falling down)方向既火車,再行十五分鐘去學校,全程五十分鐘,三鎊幾。不過我反而要早好多出門口……

點解快啲得係要早啲?

因為我屋企去嗰間中學既火車喺八點前係一個鐘一班,所以我要六點四出門口行去搭六點九既火車。

其實六點四出門口,我可以搭最便宜既巴士都夠時間,因為咁早其實唔會塞車。

不過,因為搭巴士要轉車,我又人生路不熟,加上路痴,為免有乜意外,例如搭錯車,於是我都係選擇行去搭火車,因為我本身已經識行去火車站,而到達學校嗰邊既火車站,有成四十五分鐘俾我搵路,無理由咁都搵唔到啫,所以應該係最穩陣。

於是琴日朝早,天寒地凍,我五點九就要起身。

五點九未瞓我就試得多,五點九起身我已經唔記得對上一次係幾時嘞。

食個早餐灌佐杯咖啡,六點四就出門口摸黑去見工...…攝氏五度既寒風行二十分鐘,真係幾惡頂。沿路都無乜人,只係間唔中有人踏單車。(英國好興cycle to work。)

六點三十八分行到去火車站,稔住大把時間,於是搵架火車係邊個月台。唔,喺月台一。

我入站就係月台二,見到啲指示得去月台三同四,於是我就問職員點去月台一。

職員叫我向前行上天橋過對面就係,點知一過對面,見到月台啲牌無一架係去London Bridge,再睇下附近既指示,見到話月台一要上返天橋過對面。

嗰時已經係六點四十分,因為走佐班車我就會好大鑊,於是我就跑返過對面月台,問一個等車既路人月台一係邊,佢叫我向前行就會見到。

原來月台一係短過月台二,向前行少少就已經係,既係咁:

火車軌| 入口
火車軌|月台二|
火車軌|月台二|
火車軌|月台二|
火車軌|天橋入口|
火車軌|月台二 (我問路人的位置)|
火車軌|月台二|
火車軌|月台二 ———月台一|火車軌
火車軌|月台二 — — — 月台一|火車軌

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA