移居英國雜記(14):返工搭巴士好似玩Pokemon GO….

思然 oce
Apr 11, 2022

--

TLDR:黎英國,一定要裝Citymapper。搭車前,最好用一用Citymapper睇下你既行程有冇阻滯。因為佢會實時更新交通情況,你可以睇到你等緊既巴士/火車下一班幾時到,要轉既巴士幾時去到你個轉車站。

呢篇係記錄我第一個星期返工既苦況,成篇文都係憤青MODE。主旨係TLDR度寫佐勒,睇落唔對路請隨便棄文。 :P

之前講過,返工最難適應既係英式鍵盤。不過,我第一個星期返工,最難適應既並唔係份工本身任何野,而係「返工」個過程。

第一個星期返工,我仲住阿妹屋企。佢屋企行去火車站要二十分鐘,喺英國好正常,我本身鐘意行,所以都稔住無問題。

見工嗰日,我搭一程火車,架火車一個鐘一班,都無所謂嘅,咪早啲啲出門口,去到公司附近搵間餐廳飲杯咖啡啦。不過,嗰日到學校門口,又凍,就咁Google Map又唔覺得有任何咖啡店,方向盲既我又好驚行錯路之後搵唔返學校喺邊,於是唯有係學校門口食西北風半個鐘。

見完工,因為實在太肚餓,於是係附近求其搵間餐廳食佐個漢堡包同飲佐杯咖啡。杯咖啡貴過個漢堡包,但係好難飲。(又或者係我太肚餓所以個漢堡包唔好食都變成好食?)

本身係稔住見唔成份工既——一來係第一份搵既學校工,二來另外嗰個人已經識學校既人,我覺得自己只係人事部搵黎鄧腳,所以佢先帶我四周參觀校園……我見咁搭咁耐車就算見唔成,都唔好淨係「到此一遊」咁吖,於是我就喺附近四圍行多陣,點知就見到一間睇黎幾好既咖啡小店。

仲要喺我飲難飲咖啡既舖頭兩個街口咋。不過未有工做既我,又唔想亂洗錢,所以就無飲到杯啡——反正倫敦其實有好多呢啲小店,實有機會飲既。

所以見得成份工,人事部約我第一日八點三報到時,我第一樣稔既就係:今次知可以去邊度坐低飲杯咖啡嘞。

點知因為疫情,英國政府宣佈可以在家工作就在家工作,於是我妹屋企附近嗰架可以直接去學校既火車第一班八點三先開。

Photo by Emil Priver on Unsplash

八點三!我已經要返到公司嘞。

如果轉車返工,因為夾唔到班次時間,全程都要一個半小時,而且仲要£8。

咁搭巴士呢?

理論上,我行十分鐘去一個巴士站,等一架班次聲稱十分鐘一班既巴士,坐二十分鐘,再轉一架聲稱八分鐘一班既巴士,坐多四十分鐘,就可以行十五分鐘返到學校,全程都最多兩個小時,於是我就稔,索性再早多少少出門口搭巴士,因為巴士只要£1.55。

既然係咁,我就決定搭巴士。巴士其實唔係咁可靠,因為交通擠塞問題,所以成日都會脫班。但係我咁早返工(六點三出門口),應該無問題啦。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA