移居英國雜記(12):住水晶宮

思然 oce
Feb 22, 2022

--

上回:移居英國雜記(9): 住既疑惑

上次講到我去睇完£850一個月既小型劏房式studio,第二日就去睇一間House share。

House share喺我細細個睇新聞成日都聽到既水晶宮(Crystal Palace)。

「水晶宮,我細細個就聽過呢個名架嘞」

細個成日聽到呢隊波架,因為佢個名好得意,所以特別有印象,點解近年好似消失佐咁嘅。

當然,搵水晶宮就唔係因為聽過佢個名,而係因為返工方便,無論火車同巴士都係一程車就到:火車二十分鐘,十五分鐘一班;巴士要差唔多一個鐘,十分鐘一班。去我阿妹屋企,行路一個鐘左右,揸車就只需要十分鐘,所以水晶宮好自然係我睇既其中一個地區。

而我搵到既House share位置亦都好方便,喺火車站同巴士站中間:七分鐘到火車站,八分鐘到巴士站,方便過£850一個月既小型studio,而且只要£600一個月,水電上網電視牌照巿政局稅全包。

全包,唔只係錢既問題,更重要係唔駛煩。自己租,又要報巿政稅又要搞保險又要申請上網啊交水電費,好多手續要處理啊。

所以,House share唔好既就係要同人共用洗手間,同埋我間房喺地下,洗手間喺一樓,所以都有少少唔方便。

但係慳成£300一個月啊!

加上人工得雞膆咁多,如果洗手間無問題,個屋主又正正常常既話, 我會揀House share。而且,當時就快開工,唔快啲決定要朝朝兩個鐘周車勞頓咁返工真係唔係辦法,所以其實我都有啲心急要決定住邊。

我由阿妹度慢慢行去House share既地方,順便睇下四周既環境,都算係旺中帶靜,雖然好近交通中心,但係因為喺住宅區入面,都無乜人同車。我早佐十分鐘去到門口,稔緊㩒唔㩒鐘好。因為屋主約佐個五點,我又唔知佢會唔會係work from home㩒鐘驚會打擾到佢。

喺我稔既時間,有隻貓喺我身後行過,去到門口,對住門喵喵叫。

然後,道門就打開佐。

我見到一個大約六十幾歲婆婆開門,應該就係屋主。於是我就向佢揮手,話我早佐到唔知方唔方便早少少睇下間屋,佢話無問題,係我上一手租客仲喺房入面執緊嘢,所以未可以入我要租嗰間房睇住,我哋可以喺㕑房傾住先。

因為阿婆似乎真係要搵一個可靠既租客,而我本身寫俾佢既資料都有我少少既背景。睇開呢度既文友,應該都知我個背景其實幾複雜。屋主問我做乜會黎英國,係咪因為香港個情況,之後又問下中國既政治咁。講講下,屋主話:你話你之前做Audit,咁你係咪讀會計架?

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA