移居英國雜記(11):返工最唔慣既竟然係……

思然 oce
Feb 19, 2022

--

上回:移居英國雜記(10): 終於可以返工!

Photo by Muneer ahmed ok on Unsplash

唔經唔覺,我已經黎佐英國三個月嘞。

未開工之前,我本身最擔心係聽唔明啲唔同地域既口音,又或者同事/學生聽唔明我講乜嘢。

結果我擔心既係無發生既,而斷估唔到,最難適應既竟然係部電手提電腦。學校電腦梗係慢,網絡亦都好慢,個屏幕只得13吋,無滑鼠個trackpad好難用,但呢啲都唔係最大鑊。

最大鑊係個鍵盤。

我本身鍵盤係有要求既,我特登跟身帶佐喺香港用開既機械鍵盤黎英國。

開工嗰日,人事部同事俾佐一封打印出黎既電郵我,上面有我個登入名稱同密碼。

啱啱開工,我未有手提電腦,於是我喺課室既電腦試下登入,因為人事部叫我要快啲檢查電郵,有好多通告同資料電郵佐俾我。

但係我登入既時候,個系統一直話我密碼錯誤,因為我要去睇堂(shadowing,即係跟一個同事去上堂睇下佢做乜嘢),於是另一位同事喺小息帶我衝佐落去電腦部搞。

點解同事要同我一齊衝落去?一來我唔知電腦部喺邊,二來佢要借部手提電腦俾我示範俾電腦部職員睇我入唔到密碼。

電腦部職員:「可能我之前入錯,我幫你改過個密碼啦。」

電腦部職員好快改完,叫我再試,但係我都仲係登入唔到。

然後,我無意中發現我打大階會出兩粒*,於是我話:「咦,係咪個鍵盤有問題,你睇下,我打大階S會出兩粒*架。」

因為我未登入到,所以我試唔到個鍵盤。

電腦部職員:「咦,係喎,等我試下……無事啊。」

我再試,又係兩粒*,我:「唔係喎,都仲係有兩粒*啊。」

電腦部職員R晒頭:「係喎,點解既……」

我:「但係唔係喎,我喺課室既電腦都係登入唔到。」

擁有手提電腦既同事:「唔,我個鍵盤應該無問題架。」

於是我慢動作咁輸入密碼。

同事:「你好似㩒多佐個\啊……」

我低頭,大驚道:「咦點架個鍵盤咁怪架!」

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA