監考異聞錄

思然 oce
9 min readMay 29, 2019
https://www.flickr.com/photos/admissions360/

Gary Ho 的監考文後,勾起我不少監考回憶。

首先,唔知係咪依家DSE或者外國既公開試唔駛帶文具。有啲考生,真係鉛筆?無!擦膠?無!試過有人考統計學入門連計數機都無。大佬,我哋係無可能準備埋計數機架,帶一打中華牌鉛筆已經算係仁至義盡架啦。見到呢啲學生兩梳蕉咁嚟考試,老溤咁問我哋攞文具,莫非佢哋誤以為百無一「物」是書生。

而且,有時真係好懷疑佢哋係咪自己去考公開試,連基本考試規則都唔識,例如打開本書或筆記放地下。問佢哋仲扮唔知點解喺地下,唔通有人行過踢佐放凳㡳本書出黎,然後又有風吹開佐本書?

好彩呢啲學生唔多,不過當你個科超過一百人時,就梗有一兩個係咁。我開頭都會有想(佢)死既感覺,依家已經慣佐。

不過,監考最令人想死既原因其實唔係奇怪既學生,而係場地安排。我哋幻想既試場係咁:

網上圖片

實際大學好多既試場係咁:

小型演講廳

如果你嗰科好多人,你甚至會獲分配到一個咁既試場:

真實圖片。

係咪好大好Grand呢?呢個就係敝校既大會堂Grand hall,真係會用黎舉行正式音樂會架。

音樂會進行中

我挑過(挑—— “Tu”toring)一科入門課,有幾百個唔同系既學生, 考試組就係安排佐我哋去呢個場考試,真係好大……鑊。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA