思然 oce
May 17, 2021

--

死火,我按錯 report this response -- 我睇錯係respond to this response 😓 佢又無得 cancel... 唔知會點
你講我醒起我喺上海機場同同事按過腳因為飛機嚴重 Delay 無嘢好做,個度全部都係男人員工,佢叫我覺得大力就話佢聽,之後話我真係好受力之類。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA