有少少搞笑:黑色暴雨(幼稚園篇)

思然 oce
2 min readMay 13, 2018
Photo by Esteban Lopez on Unsplash

老師:「今日雲姐姐喊啊,好大雨啊,你哋知唔知係乜野暴雨警告啊?」
小朋友甲:「黑色!」
小朋友乙:「唔係啊,黑色暴雨我就喺屋企瞓懶覺啦!」

幼稚園生日會,生日的小朋友自備生日蛋榚。

一個小朋友指著用聖安娜紙盒包裝的蛋榚,跟我說:「謝老師謝老師,呢個蛋榚我架!」
我:「好靚喎,邊個買俾你架?」
小朋友搖搖頭:「唔係買架!」
我:「唔係買架?」
小朋友:「係我阿嫲拎俾我架!」

今日在幼稚園記錄小朋友活動時,不小心跌了自己的記錄板。
小朋友甲指著我:「哦!!!」
小朋友乙附和:「整爛晒D野!」
小朋友丙:「係囉,陟晒D野!」
小朋友甲:「係囉,爛晒啊陟晒啊!」
小朋友丁:「你陟晒D野啊!」
小朋友乙:「要一蚊架!」

(無限loop)

小女孩甲:「女人係唔可以生BB架!」
小女孩乙:「梗係可以啦,我媽咪生佐BB啊!」
小女孩甲:「我媽咪都生佐BB,係女人唔可以生BB!」

老師教中國名勝萬里長城,問:「你哋知唔知點解萬里長城要咁長啊?」
小朋友舉手:「我知!萬里長城好長,好長……」(右左手向外推)「因為有個長字啊!」

小朋友:「你知唔知我大個想做乜啊?」
我:「唔知喎,你想做乜啊?」
小朋友:「我要做超--賊。」(舉高雙手跳)
我:「吓?即係做乜架?」
小朋友:「 超賊喎!你唔知咩?即係超人咁樣會變身既賊囉。」
我:「吓?你點解想做超賊啊?」
小朋友:「超賊警察咪捉唔到,唔駛驚俾警察打⋯⋯」(嗰排正值佔中)
我:「咁你做超人都得架,唔駛做賊既。」
小朋友:「哈哈,超人假既,係人都知啦!我要做超賊!」

幾個小朋友在搶玩具。
小男孩A大叫:「放— 手!」
小男孩B大唱: 「放開所有~」

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA