有少少搞笑:頂心杉小朋友(小學篇)

思然 oce
2 min readMay 6, 2018
Photo by Justin Young on Unsplash

小朋友做電腦測試做到發火,對電腦講:「阿叔,你唔好玩我喎…我如果過唔到關我跟你姓!」
我:「電腦姓乜啊?」
小朋友:「姓電囉。哼,如果我過到關佢要跟我姓…」
小朋友過關後,大叫:「張腦!!知驚未!」

之後我無聊地將電腦個名改佐做Journal。

電腦聲帶解釋遊戲方法時,有啲小朋友會不滿:
-廢話少講啦!
-開始得咪啊?
-咁長氣,老人院都唔收你。

有一部份,電腦會讀錯字,小朋友要評分:
-又錯?打爆你吖嗱!
-搞乜鬼成日都錯架?悶死人咩。

小朋友測試期間,靠一張碌碌櫈不停表演高度動作,包括得一邊PAT PAT坐住張櫈自轉,然後開始想圍住我自轉兼公轉。
我:「喂,你坐好啲,唔好再轉,一陣跌親啊!」
小朋友:「你由得我啦,我跌死佐咪唔駛做囉。」

小朋友測試期間,不停「迄」櫈。
我一腳踩實張櫈:「唔好迄啊,一陣跌親啊。」
小朋友:「駛乜驚喎,呢度係醫院吖嘛!」
我:「呢度係牙科醫院,得牙醫咋喎⋯」
小朋友:「吓!?」(即刻坐得好好)「我最驚睇牙醫! 」

打電話同家長約時間做測試。
家長:「佢妹妹都有報名架喎,可唔可以一次過做埋啊?」
我:「其實最好都係分兩次,因為得我一個人同小朋友做測試,如果你想一次過,要同妹妹喺外面等哥哥做完先⋯⋯咁你要留喺度等四個幾鐘架喎。」
家長:「吓!得你一個人做嘢㗎咋? 你做咩唔搵個人幫你打吓電話?」

(呢個問題你要問我老細喎。)

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA