有少少搞笑:阿媽緊要定代數緊要?

思然 oce
Nov 14, 2022

--

Photo by Laura Rivera on Unsplash

星期五放學後,我在一樓走廊迎面見到四個數學科男老師,其中三個一邊走一邊在踢足球。

我(講笑):「我係咪見到啲我唔應該見到既嘢?定係老師可以喺走廊踢波?」

只在一旁走,沒有踢的男老師:「梗係唔可以啦!要俾B1佢哋。(B1即係扣操行分一分,敝校由B1去到B5,有好多分類,例如欠交功課,講粗口,逃學等等)」

我:「B1啊,但係我唔知記邊個分類喎。」

無踢既男老師:「佢哋全部都係記Poor transition」(我哋B1真係有Poor transition,即係轉堂行錯方向啊,太嘈之類,但係男老師呢度係笑嗰三個老師交波交得差。)

有份踼既男老師交波俾無踢既男老師,無踢既男老師無為意,個波轆走佐,慢慢黎到我腳前面,我整停佐佢。

交波既男老師指住無踢既男老師:「你都係Poor transition啊……」

我為免俾佢哋話我Poor transition,所以執起個波遞返俾佢哋。

無踢既男老師:「你應該要沒收個波,交俾校務處等佢哋一個學期之後先可以拎返。」

其中一個男老師搶走我手上個波:「 thanks miss!」然後一邊衝落樓梯,一邊對住無踢既男老師講:「你追到我哋先算啦。」

之後佢哋就走晒。

我極度懷疑佢哋係已經咪飲佐酒……(呢度啲老師好興星期五放工之後落Pub)

中一學生:「有兩兄弟數學好叻,你知唔知佢哋叫乜名啊?」
我:「唔知喎。乜名啊?」
學生:「係 algeBRO.」

中二數學堂有學生喺度問埋啲無厘頭嘢(無厘頭到我唔記得佢問乜。)
老師:「Focus! We are doing algebra, it is more important than anything in the world!」
一個學生舉手:「how about my mum?」
老師:「Fine, algebra is more important than anything but your mum…」
另一個學生舉手:「how about my mum?」
老師:「All mums are equally important! Now let’s focus on algebra, the second most important thing in this world.」

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA