有少少搞笑:錢錢錢錢(幼稚園篇)

思然 oce
2 min readMar 16, 2018
“A piggy bank on a white surface” by Fabian Blank on Unsplash

老師上堂派有關約見社工服務嘅回條。

小朋友甲:「乜嘢係社工啊?」
老師:「唔…小明個媽媽係社工,小明你知唔知你媽咪做乜㗎?」
小明:「唔知啊……」
老師:「唔…社工係會幫一啲有需要嘅人,好似有啲屋企無錢用……」
小朋友乙興奮舉手:「我媽咪成日都話無錢架!!!」
一眾小朋友舉手:「我媽咪都無錢架!!!」

小朋友:「我想要公主貼紙。」
我:「我無公主貼紙啊。」
小朋友:「咁你去買啦!」
我:「我無錢喎……」
小朋友:「咁你勤力啲返多啲工就會有錢㗎嘞!」

老師講《積金森林》故事(一個有關小動物屋企被老虎整爛,佢哋要整返間屋既故事)

老師:「積積佢哋無錢喎,咁點算呢?好彩老闆俾佢哋喺店入面返工做嘢賺錢⋯⋯咁積積好努力工作,咁老闆就俾錢佢哋⋯呢啲錢就即係人工,你哋大個返工,老闆就會俾錢你哋架勒。」

小朋友(舉手):「咁我要找返幾多錢俾佢啊?」

同小朋友做完TASK之後送貼紙俾小朋友。
我:「我有史迪仔、多啦A夢、小熊維尼、米奇老鼠同埋Thomas火車貼紙,你鐘意乜嘢啊?」
小朋友: 「我想要萬寧印花貼紙啊!」

幼稚園教金錢運用,給小朋友一些代幣到模礙商店購物。
小朋友:「呢舊白菜幾多錢啊?」(因為係一”舊”玩具白菜)
老師(指價錢牌):「十蚊啊,好新鮮㗎。」
小朋友:「咁貴!有冇得便啲啊?」
老師:「咁你想便幾多啊?」
小朋友:「唔⋯⋯你要問媽咪喎⋯⋯」

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA