有少少搞笑:認真地玩(幼稚園篇)

思然 oce
2 min readApr 16, 2018
Photo by Soraya Irving on Unsplash

一個小朋友攬住一堆玩具,見到另一個小朋友切雞脾,搶佐佢把刀,之後大叫:「我條魚呢?邊個攞佐我條魚!我要切魚!」仲要揼地同兇其他小朋友,最後老師要佢坐埋一邊冷靜,佢爆喊,猛咁話有人拎佐佢條魚。

其實條魚佢自己一直攬住佐……

小朋友A用手指拍枱扮彈琴,一邊哼「do re me fa te do」。
小朋友B又學佢彈,仲唱「如果~命運能選擇」。

A彈彈下彈去B個枱面……
B怒道:「你唔好彈我個琴啊!!」

K2自由創作四格漫畫。其中一幅作品是:

第一格:一個長方形上有一橢圓形;
第二格:長方形上有一橢圓形再加幾條直線;
第三格:長方形上有一橢圓形再加十幾條直線;
第四格:長方形上有一橢圓形再加很多很多條直線。

老師問:「這個故事是說甚麼?」
小朋友:「我去搭火車,跟住落雨,跟住好大雨,跟住好大雨好大雨。 」

在麥當勞,有個小朋友跟我揮手,我也向他揮揮手,他跟媽媽說:「我K1嗰時個老師啊!」(媽媽背向著我)
媽媽:「邊度係啫,你認錯啦!」
小朋友:「係真架!」
媽媽:「老師點會食麥當勞啫!」

K3小男孩:「聽日係最尾一日十一月啦!」
爸爸:「係呀……」
小男孩:「之後就係十二月啦!」
爸爸:「係呀……」
小男孩:「十二月你就買架的士俾我吖!」
爸爸:「無錢喎。」
小男孩:「十二月喎,唔係十一月!」

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA