有少少搞笑:計錯時間的電話?

思然 oce
Oct 30, 2022

--

Photo by Jordan Wozniak on Unsplash

十月三十日 陰天

今日約佐朋友食午餐,於是琴晚十一點半臨瞓教八點半鬧鐘。

“Alarm set for 10 hours and 2 minutes from now”

十小時之後?我有得瞓十個鐘?正啊。

咪住,十一點半到八點半唔係九小時咩??

唔通我眼瞓到計錯數?

我開始數手指

「十二,一,二,三,四,五,六,七,八」

明明係九喎。(其實我會數手指已經證明我好眼瞓。)

我心稔無理由andriod會計錯架,咁應該係我睇錯,於是我再教多一次個鬧鐘。

“Alarm set for 9 hours and 59 minutes from now”

乜料啊!我係度猛改個鬧鐘設定,都係話仲有九個幾鐘。無理由會計錯架……

我因為好想瞓,稔住求其改做七點半咁佢就會八個幾鐘之後響,咁就算計錯我都唔會遲到。

果然“Alarm set for 8 hours and 55 minutes from now”

但係計錯時間呢件事實在係太古怪,我決定Google一下。

一開電腦,就見到:

明明GOOGLE日曆有講我都睇唔到

原來係夏令結束!

安心既我就去佐瞓,今朝起身,勁後悔無試下如果我較一個鬧鐘係兩點半,佢會係計第一個兩點半,定第二個兩點半呢?

好想知既我google佐半個鐘都搵唔到答案,於是我就較佐一個提醒,我下年夏令結束嗰日就會試。

上到朋友架車,我哋好快就發現點解我哋會遲到成半個鐘明明預早佐好多下,先醒係架車個時間無自動更新。

朋友一邊較架車個鐘,一邊話:「我今朝先較晒成屋既鐘。」

去到食飯時,朋友不停望錶,話架車就黎泊三個鐘要走。嗰時係一點十分。

另一個朋友話:「兩點半先夠鐘喎。」

朋友話:「都差唔多要埋單嘞。」

去到一點二十五分,我哋開始埋單,埋得單黎都一點三十五分,佢就好急咁想去攞車,咁我就同其他朋友講拜拜。佢就拉住另一個朋友話要去攞車先。

(補充資訊:我朋友唔係因為驚唔俾多一個鐘錢,英國呢邊好多時都係唔駛錢泊一至三個鐘不等,但係超時係罰幾十鎊架。)

我見佢咁急,我話:我哋明明十一點半泊車,應該兩點半先攞車,唔駛咁急啊。

佢:「咦……啊!!!我未較錶!!!你哋做乜無人提我啊……」

我同朋友:「點知你無較錶啫……」

好彩今日係星期日,唔係應該會有其他混亂情況。

今個星期學校假期,聽日開學,唔知課室啲鐘準唔準呢?

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA