有少少搞笑:衝口而出的學校對話

思然 oce
4 min readOct 31, 2022
Photo by Museums Victoria on Unsplash

家長日,部門可以自行決定會唔會在家工作。因為都係ONLINE見家長。本來我老細話要返學校….但係家長日喺正英國最熱嗰日。

於是老細開例會時問:「家長日天氣預測有三十五度,大家贊唔贊成work from home? 定有人有burning desire想返學校?」

大家靜晒,好明顯大家都想喺屋企。

我(忍唔住):「如果有,咁真係literally 既 burning desire….」

眾笑,有同事仲拍手同向我俾手指公….

於是家長日我哋就在家工作嘞。

有個學生答一條問題答得好好(歷史科,佢分析二戰邊個最大責任,我有一半都唔明佢講乜因為老師無講過,應該係課外嘢。所以佢應該係好勁。)

老師好impressed, “You are so damn right!”

同學 O 咀…

老師, “Oh I am so sorry, I mean you are absolutely right!”

有個學生上堂前同老師講佢十五分鐘後要走,因為要去睇醫生。

三十分鐘後,學生問老師依家幾點。

老師望錶,大叫

“Shit, oh… sorry… I completely forgot! please leave now.”

今日係新生體驗日,有班中四既衰仔見到我班小六學生路過佢哋個課室外面,大叫:「don't come to XXX (XXX is our school name)!!」

我正想殊佢哋,一個細細粒既小學生大聲回:「I am coming anyway!! 」

之後幾個小學生都附和:「yes we are coming anyway!!」

班中四仔應該估唔到班小學生會回, O晒咀。

啲學生成日唔睇完成條題目就答,所以成日答錯。

老師喺旁邊寫RTFQ.

學生:「RTFQ 點解?」

老師:「R is read, T is the, Q is question… anyone can guess what F is?」

學生:「is that the swear word?」

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA