有少少搞笑:自作聰明(小學篇)

思然 oce
2 min readApr 2, 2018

小朋友進來評估室劈頭第一句話:「姐姐,你知唔知自作多情點解?」
我:「唔,你知唔知啊?」
小朋友:「知啊。」
我:「咁你解釋下啦。」
小朋友:「嗱,譬如有個人寫個字寫得啱,之後另一個人又話佢寫錯……咁咪係自作多情囉……」
我:「咁係叫自作聰明喎……」

小朋友:「嘩,咁難嘅!咁即係迫我出必殺技啦!」
我:「乜嘢必殺技咁犀利啊?」
小朋友:「哎唷,唔講得俾你聽喎。講佐俾你聽你會唔俾分我㗎。」
我:「咁你唔駛講啦,快啲做啦。」
小朋友頓了一頓:「其實咪係亂撞囉…」

有個小朋友做評估成日分心,我話佐佢幾次。做完評估,小朋友用勁嗲既聲講:「你一陣可唔可以講啲好野唔好淨係講衰嘢?唔係我會俾人鬧…」

小朋友做到好忟,話:「我寧願跳樓都唔做啦…」
我:「嗱,呢個問題你做完先諗…」
小朋友:「唓,你好似我咁細嗰時做過呢個測試未啊?」
我:「咁耐以前,唔記得啦,你快啲做先…」
小朋友:「你咪扮嘢啦,你都係讀中學啫,有幾耐啊?」

小朋友進來評估室,叫我:「張老師(因為通告係由張老師署名)。」
我:「我唔係張老師啊……」
小朋友:「張校長……」

收中文研究數據,小朋友入房見到我個喼,指住問:「This is yours? This is yours?」
我:「你係咪問我問題啊?應該係Is this yours喎。」
小朋友:「乜你唔係教中文架咩?」

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA