有少少搞笑:胡楓的英文名(幼稚園篇)

思然 oce
3 min readMay 2, 2018
Photo by Blaise Vonlanthen on Unsplash

小朋友之前跟我說「胡楓」的英文是Paper Wa,我在奇怪為甚麼他會對胡楓的英文名有興趣,還想胡楓的名字應該不會是Paper吧……

今天在課室見到這張字咭,㤃然大悟……

呢幅圖好似一個外星人好友善咁SAY HI⋯

我:「你覺得自己搞唔搞笑啊?」
小朋友: 「我啲啲搞笑啦⋯⋯不過我好狡猾架!」

(佢係咪搞緊GAG啊⋯⋯)

小男孩A:「喂,你搞乜啊?」
小男孩B:「搞鬼啊!」

(K2小朋友的爛GAG……)

拖小朋友隻手去玩,全部小朋友隻手都暖過我。

其中一個小朋友話:「謝老師,你手好凍啊!有北極咁凍啊!」

今日勁凍。有個小朋友啱啱洗完手,我要拖住佢去玩,稔住佢隻手會好凍,點知佢隻手暖過我。
我:「嘩!你隻手好暖喎!」
小朋友:「嘻嘻,係啊!我好強壯架!」

小朋友A:「我有光波爐!」
小朋友B:「我有聲波爐!」
小朋友C:「我有超聲波爐!」

小男孩喺度玩電筒:「謝老師,我變魔術俾你睇吖!有光……無光……有光……」

老師問小朋友甲:「你個英文名係咩啊?」
小朋友甲:「Ashley」
小朋友乙搶著說:「老師,我都有英文名架!」
(小朋友乙成日幫自己改英文名,之前叫過自己做Thomas(the train), Mickey (Mouse), Donald (Duck), Buzz Lightyear等。)
老師:「我知你依家叫Laughing吖嘛!」
小朋友乙:「唔係。」
老師:「你又改佐名啊?咁你依家個英文名係乜啊?」
小朋友乙:「劉德華!」

小朋友A:「有隻男八爪魚同女八爪魚一齊,咁佢地係乜啊?」
小朋友B:「藍色筆同紅色筆囉!」(?)
小朋友A:「係拖手手手手手手手手啊!有八隻手啊!」

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA