有少少搞笑:股票好易玩架(幼稚園篇)

思然 oce
2 min readMay 30, 2018
Photo by Chris Liverani on Unsplash

小朋友甲:「你知唔知我阿婆最鐘意玩乜啊?」
我:「Angry bird?」
小朋友甲:「哈哈!唔係啊,佢都唔識英文既!再估吖!」
我:「唔知喎⋯⋯」
小朋友甲:「玩股票機啊!」
我:「玩股票機?點玩架?」
小朋友甲:「唔知喎,阿婆成日喺度襟下襟下,好似好好玩⋯」
小朋友乙:「股票機我知!股票好易玩架,啲股票升你就有錢賺,不過啲股票跌你就無晒啲錢囉!」

小朋友送上仿薑餅人曲奇餅,說:「你一定要食啊!我同爹地媽咪一齊整架!我有份搓麵粉,用個模級個個人同埋黏眼睛架!」
我:「好靚喎,多謝你…」
小朋友:「你記住要食一隻腳先,再食一隻腳,之後食佢個頭,最尾先食佢個身體喎!」
我:「哦,等我食之前影張相先⋯放邊好呢⋯唔,你估張枱乾唔乾淨吖拿?」
小朋友:「你放喺我隻手度啦!好乾淨架!」

小朋友甲:「我媽媽係會計師。」
小朋友乙:「我媽媽係工程師。」
小朋友丙:「我媽媽係…我媽媽係…我媽媽係我媽媽!」

返幼稚園見老師,遇到上暑期班的一班小朋友。
小朋友甲:「謝老師!!!你做咩咁耐唔返學啊?」
小朋友乙插咀:「放暑假吖嘛!謝老師梗係去佐旅行啦!」
小朋友甲:「你做咩去旅行!?」
小朋友乙:「放暑假囉!」
我完全無搭咀既機會……

上課前,班主任同小朋友講:「謝老師係睇你地乖唔乖,然後會寫低啲乖既小朋友個名架!」
中段有外藉老師教英文,班主任走佐,一個小朋友走埋嚟我度,壓低聲線講:「謝老師,你快啲寫我個名啦!」

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA