有少少搞笑:老師學生對話

思然 oce
Mar 4, 2023

--

Photo by Markus Spiske on Unsplash

派考試卷,對卷中。

老師:「呢題個答案係338433,不過如果你寫337434我都會俾分你。」

(估唔估到係乜嘢科?呢段對話之後開估)

學生舉手:「我寫338434點解錯架?」

老師稔都唔稔,問:「咁你寫既字似唔似338434先?」(does your handwriting looks like 338434)

學生:「唔……啲3有啲似5(some 3 are like 5)……但係我真係寫338434架,咁有冇分啊?」

老師:「無啊,你都話啲3似5咁,咁我唔會俾到分你架。」

學生:「唔公平啊,我明明識!」

老師:「咁你下次就寫得好啲,考試就係咁,改卷老師睇唔到就係無分,唔係你哋個個寫到亂七八糟之後話識咁點算啊。」

(開估:地理,對緊坐標)

對卷,一學生大叫:「我全部啱晒啊除佐一題!(I got everything right except one question!)」

老師:「咁你咪唔係全部啱晒囉……(then you don’t get everything right…)」

英國好多學校都用Hegarty maths出數學功課,而Hegarty maths係由數學老師Mr Hegarty創辦既。最近學校開始轉用另一個系統,呢個系統係會隨機出問題所以啲學生好難可以抄功課,仲成日有檢查問返你十題前個答案係乜所以一定要用手計下寫返低啲答案。

學生1:「咁煩,點解要轉?」
老師:「因為Hegarty math年底就會無。」
學生2:「吓,點解啊??」
學生1:「係咪學校無錢買License啊?」
老師:「唔知,我淨係知Hegarty math個網站會停運。」
學生3(認真):「係咪因為Mr Hegarty死佐?」

有個老師叫Mr Jackson。我個自閉症學生成日要填老師名時都填佢做Jack,咁就算佢真係姓Jack,佢哋都一定要寫Mr Jack, 我次次都提醒佢加返son再加返Mr。

今日佢無端端上緊堂問:「Sir, what's your name?」
Mr Jackson窒一窒:「Mr Jackson……」
仔:「what's your first name?」
Mr Jackson:「That's not important right…

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA