有少少搞笑:睇電視(幼稚園篇)

思然 oce
3 min readApr 22, 2018
Photo by Peter ᴳᴱᴼ Kent on Unsplash

幼稚園低班小朋友將要練習梁詠琪的Today來唱給高班畢業的小朋友。於是,老師在茶點時間播這個MV給小朋友看。

小朋友都在專注地吃茶點和玩,我和班主任和實習老師在一旁閒聊。

實習老師:「嘩,呢個係梁詠琪嚟架?咁既樣㗎?」
班主任:「呢首歌喺我讀書嗰時好紅架喎,你無睇過咩?」
實習老師:「梁詠琪我哋嗰時唔興啦,我哋唱Twins架。」
班主任:「我同你都唔係爭咁遠啫⋯⋯謝老師你有冇聽過吖?」
我:「我嗰時梁詠琪都好紅架。」

班主任指住梁詠琪問:「小朋友,你哋有冇人知道呢個姐姐係邊個啊?」
全班得陳小明一個舉手。
陳小明:「梁詠琪!」
班主任向實習老師說:「你睇吓,陳小明都知啊!陳小明你點解會知既?」
陳小明滿足地笑。
班主任:「你媽咪都鐘意梁詠琪啊?」
陳小明搖頭,尷尬地笑:「你哋啱啱講吖嘛~」

老師講故事時說起看電視,問小朋友:「你哋有無睇巨輪啊?」
小朋友踴躍舉手答「有啊有啊……」
老師:「嘩咁多人睇啊?咁講乜嘢架?」
小朋友踴躍舉手。連一個很少舉手,惜字如金的小朋友也舉手,老師當然叫他答。
他緩緩地吐出四個字:「賣花生糖。」

(我沒有看巨輪,但據聞此劇是幫鉅記賣廣告,所以我想賣花生糖應該是一個很精準的總結吧。)

小男孩的樣子很累。
我:「你個樣咁累,琴晚好夜瞓?」
小男孩:「係啊。」
我:「睇電視啊?」
小男孩:「 係啊。」
我:「睇西遊記?」
小男孩(激烈反應):「梗係唔係啦!西遊記都唔好睇!」
我:「唔好睇咩?我仲以為你哋鐘意睇妖怪添。」
小男孩:「幪面超人O好睇好多喎!」
我:「咁你睇乜睇到咁夜啊?」
小男孩:「女人俱樂部。」
我:「吓?講乜架?」
小男孩:「咪講啲女人囉。」

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA