有少少搞笑:生活雜記

思然 oce
Sep 26, 2021

--

Photo by Marcela Rogante on Unsplash

有少少搞笑系列某程度係因為我小學時經常看讀者文摘內的「浮世繪」、「童言童語」、「開懷大笑」等由讀者投稿的短篇笑話開始的。以下是一部份我平日無聊時會記下的故事。

書店內。

一個三歲左右的小男孩邊跑邊東張西望:媽咪!媽咪!媽咪!﹙超過一分鐘﹚
我跟著他,同時看看附近有沒有職員。
另一個兩歲左右的小男孩望著他,然後指著自己身邊的女仕:媽咪!呢度!
三歲小男孩望了望那女仕,繼續周圍找媽媽,兩歲小男孩急忙衝上前,看來是想告訴三歲小男孩媽媽就在自己身邊。

女仕捉實他:你走開就好似佢咁唔見佐媽咪!

(後來我找到職員幫小男孩。)

地鐵內。

小朋友:乜野係蟻多摟死象?
媽媽解釋:一隻蟻隻象一腳都踩死佢,但係好多蟻會點?
小朋友:會點?
媽媽:唔…會摟死象…
小朋友:即係點?係咪一套戲名?
媽媽:唔係,係四字詞語…

(媽媽,你數下蟻多摟死象有幾多個字?同埋其實你知唔知蟻多摟死象點解?)

我張職員證唔見左,去大學地鐵站碰運氣。
職員取出幾張藍色學生証。
我:唔係啊,我嗰張唔係藍色架。
職員取出一張綠色設施証。
我:我嗰張係橙色架。
職員:無橙色喎依家…

(喺嗰一刻,我稔起《誠實的樵夫》)

辦公室內。

老師致電查詢:我填緊你哋份問卷啊,右上角印佐P2或者P4,我個學生五年班架,係咪要填另一份?
同事(認真地看問卷):右上角有P2P4?哦,嗰啲係頁數嚟⋯

搭電梯時,路人問幾點。
我:十點叠三。
路人🙄:吓?即係點?
我😅:十點三……
路人🤔:咁即係幾多分啊?
我😅😅:十五分……

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA