有少少搞笑:玩完可以再玩(幼稚園篇)

思然 oce
3 min readApr 29, 2018
Photo by Clem Onojeghuo on Unsplash

小朋友:「謝老師你同我去玩丫!」
我:「你玩過架喎…」
小朋友:「玩完可以再玩!」
我:「但係同之前一模一樣架喎。」
小朋友:「都可以再玩架!」
我:「但係仲有好多小朋友未玩喎…」
小朋友:「咁幾時會有新遊戲啊?」
我:「無新遊戲架啦。玩晒啦。」(收埋嗰轉數據就要閉關寫畢業論文。)
小朋友:「下!點解啊?」
我:「我無晒貼紙囉…」(佢哋「玩」完,我會送貼紙俾佢哋,而由於我啲「遊戲」好悶,我一直覺得啲小朋友係因為想要貼紙先成日說要玩。)
小朋友:「無貼紙啊⋯⋯」
我:「係啊,所以無得玩啦。」

(第二天)
小朋友拿著幾張大貼紙:「俾你架謝老師,我哋去玩咯!」

我:「你知唔知乜野係秘密?」
小朋友:「我知,秘密即係耳邊風!」

搵小朋友去做task(去「玩」),我問小朋友:「你係唔係X啊?」
小朋友點頭:「係啊!係咪去玩啊?」

帶佢去到做task既地方坐低,問:「你最鐘意同班入面邊個小朋友玩啊?」
他:「Y!」
我:「咁如果Y無返學,你最鐘意同邊個玩啊?」
他:「X!」
我:「唔計自己架喎……」
他:「我唔係X啊,我係Z啊!」
我:「吓?咁我頭先問你你又話你係X?」
他:「我想玩啊!玩啦!」

(X同Z真係好似架,我成日認錯。)

有次小朋友叫我買貼紙,我同佢講我無錢。
今日,小朋友:「謝老師,你又無錢啊?」
我:「無乜架,做咩啊?」
小朋友:「你對鞋甩色甩成咁,仲爛晒,唔靚架,你快啲買過對鞋啦!」

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA