有少少搞笑:清明節前夕(幼稚園篇)

思然 oce
2 min readApr 3, 2018
Photo by Luke Brugger on Unsplash

(清明節前夕)
老師:「有冇人知聽日係乜野節啊?」
眾小朋友:「復活節!」
老師:「唔係啊,聽日係清明節!你地知唔知清明節係乜啊?」
小朋友甲:「我知,有好多福字吖嘛!」
老師:「福字係新年喎。」
小朋友乙:「我知,要送花俾人架!」
老師:「呃,送俾邊個啊?」
小朋友乙:「媽媽!」
小朋友丙:「仲有爸爸啊!」

幼稚園小朋友要自備餐具和毛巾盒吃茶點。今天,一個小女孩把毛巾從毛巾盒拿出來,用力地扭出一灘水在杯裏,然後一飲而下,並滿足地笑了……(快速得我想制止也來不及)
我一直擔心她會不會肚痛。幸好到放學她仍安然無恙。

同小朋友做task,通常都係話:「我依家同你去玩啦。」
今日我喺課室觀察,有個小朋友篶我:「同我玩!」
我:「我唔得閒啊,你搵其他同學玩啦。」
小朋友:「哼!你唔同我玩,下次你叫我同你玩我就唔同你玩!」

老師教K1小朋友扮護士幫病人登記,要問病人「你叫乜名,幾多歲?」。
護士認真地替了四個病人登記,到第五個病人時……
護士:「你叫乜名啊?」
病人:「XXX」
護士:「你幾多歲啊?」
病人:「三歲。」
護士搖搖頭:「乜個個都係三歲架!」

小朋友:「謝老師你幾多歲啊?」
我:「唔話俾你聽!」
小朋友:「我六歲啊!你幾多歲啊?」
我:「我唔信,你四歲半咋喎。(我有佢出生日期。)」
小朋友:「咩啊!咁我好快五歲啦,好快六歲啦,好快大過你添啊!謝老師你幾多歲啊?」

(大雷暴之後的一天)
我:「咦,你個樣咁累既?你琴晚好夜瞓啊?」
小朋友:「琴晚⋯雷暴啊⋯嘩啊⋯嚇到我喊一聲都喊唔出啊!」

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA