有少少搞笑:未飲水(幼稚園篇)

思然 oce
2 min readJun 14, 2018
Photo by Sander Weeteling on Unsplash

同小朋友做task。我:「XXX呀,你個『X』字同我個名嗰個『X』字一樣架喎!」
小朋友疑惑:「吓?咩啊?」
我指住佢名牌個『X』字:「我個名都有個『X』字架!」
小朋友驚訝:「吓?你個名唔係謝老師咩?」

小朋友甲:「我發夢見到隻青蛙,有翼,會飛架!」
小朋友乙:「我發夢我個口罩唔見佐啊!」
(小朋友乙差不多每天也會戴口罩。)

我和一組小朋友一起坐。一小女孩突然指著我的額角,跟我說:「謝老師,你如果呢度整隻蝴蝶結呢,你就會變成Hello Kitty架啦!」

老師拿著一片枯葉,問:「你哋知唔知點解片葉會咁啊?」
小朋友:「因為佢未飲水!」

今日有個請佐兩個星期病期既小朋友返學,佢之前成日都唔記得我係邊個,臨病之前嗰個星期先記得。

我問小朋友:「你好返咪啊?」
小朋友興奮:「返啦!」
我:「咁就好啦,我好掛住你啊。」
小朋友興奮:「掛啊。」
我:「你掛住我?」
小朋友點頭。
我:「咁我係邊個啊?」
小朋友興奮:「姐姐啊。」

回家路上,忽然聽到小朋友大叫「謝老師!」然後見到升小一的女孩跳著揮手並興奮地跟媽媽說:「我見到謝老師啊!」,又跟即將讀K1的弟弟說:「謝老師啊!你認住佢就係謝老師啊!」

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA