有少少搞笑:最鐘意玩(幼稚園篇)

思然 oce
2 min readMay 23, 2018
“A little boy playing with different colored legos” by Caleb Woods on Unsplash

小朋友:「我最鐘意同xxx玩手指!」
我:「玩手指?點玩啊?」
小朋友:「即係包剪揼啊!」

小男孩:「我最鐘意砌高達!」
我:「你識砌高達咁勁?」
小男孩:「係啊!我同爸爸一齊砌。不過,其實全部都係爸爸砌,佢話我淨係負責MEET,不過,爸爸又同媽咪講話佢淨係負責教我砌架喎,但係其實我都無砌過架,次次都係爸爸砌晒喎。」
我:「咁你有冇同爸爸講你想砌啊?」
小男孩:「有啊,爸爸次次都話下次買個易啲既俾我砌,但係佢次次開佐都話好難架。」

小男孩:「我淨係鐘意同男仔玩喎~」
我:「點解啊?」
小男孩:「啲女仔成日玩埋晒啲公主,好低B!!」
我:「係啊,咁你哋啲男仔又鐘意玩乜啊?」
小男孩:「幪面超人FOURZE,好型架!」
小男孩興奮做動作,然後靜佐,之後好尷尬:「其實都有啲低B⋯⋯」

我:「你睇電視有冇見過啲好搞笑既嘢啊?」
小男孩:「有啊,街頭魔法王好搞笑架!」
我:「係啊,我無睇過喎,啲魔法好搞笑架?」
小男孩:「唔係啊,入面有個女仔成日尖叫佢好搞笑架!哈哈哈⋯⋯」

有個小女孩話自己唔鐘意Elsa,鐘意Musketeer…(後來先知係Barbie and the Three Musketeer,我開頭仲以為係我細個睇書既三劍客)
我:「你唔鐘意Elsa?你知唔知點解其他小朋友咁鐘意?」
小女孩:「我知!因為我問過好多個小朋友!因為佢識呼冰,佢都好靚,仲有佢係藍色,好多小朋友都鐘意藍色,但係啲男仔唔鐘意,好多女仔為佐Elsa條裙藍色所以就鐘意佐藍色,之前係鐘意粉紅色或者紫色。」

K2有個女仔砌唔到個玩具,走去同一個男仔講,男仔二話不說搶佐個玩具砌埋之後俾返女仔;之後女仔拆佐個玩具,又搵過第二個男仔講砌唔到;如是者佢搵佐六個男仔砌玩具。唔通呢個係佢識男仔既方法?

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA