有少少搞笑:整薄餅派對

思然 oce
Nov 1, 2022

--

是月為本校的職員身心健康月(wellbeing month——wellbeing好像很難找一個好的中文翻譯,這是我強行翻譯的)。活動種類都有幾多:飄書、陶藝、星期五熱早餐、星期四懷舊零食、社際運動比賽、社際問答比賽、因為每個職員都有自己既社,就好似你睇哈利波特咁。我學校都係有四個社,不過因為老師通常都要跟自己班嗰個社,所以佢哋久唔久都會轉社,社際比賽對老師的意義其實也不在於社際,只在於比賽和之後去酒吧吹水而已。

Photo by Nadya Spetnitskaya on Unsplash

啲活動睇黎都幾有趣,但係其中我見到逢星期一晚六點也有個Pizza Making Party ,我想「整薄餅派對」到底是甚麼活動?英國人大概沒有阿茂整餅這種說法吧。星期一晚搞派對都好奇怪,第二天一大早要返工啊。

於是我按下連結睇下係乜嚟既:

你睇唔睇到我睇錯乜嘢呢?

你睇唔睇到我睇錯乜嘢呢?

我一直都以為係Pizza Making Party,讀到第二段「if you are intending to stay late and mark, or just work generally」先發見係mark… 薄餅改巻派對。

老老實實,我間學校老師普遍都係晨早七點半返到學校,星期一就已經要做嘢做到六點之後,而且依家英國六點天已經黑晒,咁算係乜鬼身心健康活動呢?

咁當然,其實十一月真係好多巻要改,所以就算無整餅派對,老師都係要留到好夜,所以提供晚餐等老師唔駛稔食乜,又或者起碼一定記得準時食晚餐,都算係身心健康既。尤其呢邊我哋放飯時間好短,大部份老師午餐都係罐頭湯、三文治、沙律或者Tesco Meal Deal,極度求其。所以一個正式既晚餐其實好重要。

題外話:做學校,好難身心健康,工時長人工又少。我今日同一個做佐幾年TA既同事講開黎緊可能罷工爭取加人工,佢話佢依家返緊三份工,日頭返學校,夜晚返酒吧做bartender,星期六日仲要幫人補習先夠生活。我心稔,呢個咁似經典笑話:「夜晚做酒吧日頭仲返學係勵志故事;日頭返學夜晚返酒吧就係墮落故事」,可惜係真人真事。而佢人工已經高過我。

想我哋有身心健康,最直接既方法其實係加返有通脹咁多既人工。喺教員室間唔中都聽到啲同事講唔想開暖氣住因為電費好貴,買少佐水果啊,真心覺得好慘……老師既人工,單身就話夠洗仲可以去下PUB,但係有細路既老師其實真係唔夠洗。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA