有少少搞笑:擺自己上枱

思然 oce
3 min readAug 10, 2018
Photo by Kah Lok Leong on Unsplash

做佐top writer in humor幾個月,其實我覺得自己唔幽默,但係舊同事話我係冷面笑匠,因為我成日都好認真咁講/做一啲搞笑既嘢:

趕時間,去麵包舖匆匆夾幾個麵包,跟住俾錢。收銀員拎佐我盤麵包入櫃枱計數。我俾完錢,收銀員將盤麵包放喺枱面,我急不及待拎起啲麵包轉身走,同時稔住打開書包放麵包入去,先發現我拎住成盤麵包…

尷尬轉身,見到個收銀員目定口呆,一手拎住個夾住麵包既夾,一手拎住個麵包袋,應該係震驚到唔知可以俾乜反應所以定佐格。

我之前都係係拎放找續/咭既盤啫,做乜越拎越大個盤⋯⋯

唔小心打錯佐俾朋友。

WhatsApp朋友:「唔駛理我個call,我㩒錯。」
朋友反問:「㩒錯乜嘢?」

原來我WhatsApp錯人⋯⋯

去銀行開戶口。
職員:呃,你啲簽名個個都唔同喎,麻煩你再簽過丫…
我:呃,好難一模一樣架喎…
職員:但係要一樣啊,因為有支票戶口。
我:咁我唔要支票戶口啦。
職員:無得唔要喎。
我:呃,咁你等我練下個簽名先…

【五分鐘後】

我:都仲係唔得喎…不如我去整個印章啦。
職員:阿婆先用架喎!

結果我簽佐十五分鐘名先簽到兩個差唔多樣既名,我好肯定到我需要簽名時一定簽唔返。

轉季時節,早上吃抗敏藥已成習慣。有天吃了抗敏藥,鼻敏感依舊厲害,一直在想要不要多吃一粒。

回家後,發現地上有顆抗敏藥。看來是那天早上把抗敏藥掉了在地上也沒察覺,當自己已經吃了⋯⋯

用八達通當職員証就好多人都試過(我估?),但我除佐試過只差一點點便把八達通放入ATM外,仲試過過馬路用八達通拍盲人輔助器⋯⋯

趕工趕到唔記得得閒save,結果就係梅菲定律,部電腦死佐,做佐兩個鐘既嘢無晒。之後,見過鬼超怕黑,打幾個字「ctrl+s」,執少少format「ctrl+s」,連睇Facebook同喺呢度打文都「ctrl+s」……

早上睡眼惺忪,把電話從褸袋拿出時,聽到「啪」的一聲,見到地上有個啡色橢圓球體,拾起來想是模型組件還是衫鈕,當橢圓球體非常接近我的臉時(因為一直都看不到是甚麼),我見到那物體的腳⋯⋯

頓時睡意全消….

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA