有少少搞笑:戰亂中的小學生

思然 oce
3 min readNov 27, 2019
Photo by Stijn Swinnen on Unsplash

我們成日話政府失了一代年輕人——其實唔只係大學生中學生,連小學生都係。唔好睇少小學生,佢哋都好留意時事。最近去小學觀課,好多小朋友小息會唱「願榮光歸香港」,有小朋友見到課外書上的小熊穿黑衣說「嘩!著黑衫會俾人打架。」而我們經常叫學生用post-it做堂課,他們每次做完堂課,就會在post-it寫上各種口號等。示威林女士成為佢哋生活既一部份。

小朋友玩的一個遊戲:把幾個人的棋子放在桌上,用彈指的方法,用自己的棋子將別人的棋子從枱面用射落地,而自己的棋子則要留在枱面。

小朋友甲將自己和小朋友乙的棋子同時射落地,小朋友丙取笑說:「嘩,攬炒之母!」

之後,他們變了玩要把棋子一齊射落地,同時好像出必殺技般大叫:「攬炒之母!!!」

在警察用水炮車射清真寺的第二天,小四同學甲指著導師的水樽,說:「嘩,藍色水樽啊!」

導師:「咩啊?綠色嚟架。」

同學甲:「咁都好啲,我驚你用啲水黎噴我啊。」

之後,同學乙拎住一個藍色水樽入課室,同學甲立即彈開大叫:「嘩大家小心啊有藍色水啊!!!」

導師在教四素句,小四同學:「五大訴求,缺一不可!!」

小四同學的記事簿封面畫了一舊屎,下面寫住「黑警記名簿」。(入面全部都係同學啲名 -___- )

(小四課室)

甲倒晒筆袋啲嘢出黎:「我舊擦膠呢??」

乙遞自己舊擦膠俾佢:「借俾你。」

甲:「唔駛啊,我嗰舊勁好多架,係光復香港擦膠啊。」

之後甲又倒晒書包啲嘢出黎,再揾佐一輪,終於喺褲袋拎佐舊擦膠出黎:「Yeah,我舊光復香港擦膠啊!」仲特登拎俾我睇。

原來佢喺上面用原子筆寫住光復香港,佢仲要反轉:「你睇,仲有時代革命添啊。」

小五學生甲:「我琴日阿爸帶我去買game啊,不過啲示威搞到嗰個商場唔開,最衰係啲暴徒啊!」

小五學生乙:「唓,咁你應該睇下新聞或者屋企樓下啲牆,人哋上個星期都話佐琴日會有示威架啦,你應該第二日先去吖嘛!」

以上其實都係發生係政府跌落圏套之前既事,因為何已完,終於有少少心情寫吓啲有趣既嘢。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA