有少少搞笑:我最鐘意技安(幼稚園篇)

思然 oce
3 min readMay 19, 2018

我喺幼稚園既休息室收data,入面有張床,俾小朋友唔舒服時休息……

帶小朋友入去,小朋友大叫:「嘩!謝老師呢度喺你屋企嚟架?」
我:「梗係唔係啦…」
小朋友:「你張床都喺度喎……」

我:「你要叮噹、史迪仔、winnie the pooh定little twins stars 貼紙啊?」
小朋友:「我最鐘意多啦美,我爸爸就鐘意多啦A夢。」
我:「咁我送五個多啦美俾你啦⋯⋯我得返四個多啦美咋喎,你不如㨂一個多啦A夢送俾爸爸吖!」
小朋友㨂一大輪,揀佐一個雪榚貼紙。
我:「咦,你做乜唔㨂個多啦A夢俾爸爸既?」
小朋友:「 其實我爸爸最鐘意就係食野,佢成日偷食架!」」

我問小女孩: 「你要叮噹、史迪仔、winnie the pooh定little twins stars 貼紙啊?」
小女孩:「叮噹入面有冇技安架?」
我:「吓?有啊(技安大把,無小朋友㨂⋯⋯)你想要技安?」
小女孩:「係啊!我最鐘意技安。」
我:「吓?點解啊?」
小女孩:「佢唱歌好好聽! 」
我:「呃,但係佢成日蝦大雄喎⋯」
小女孩:「我都唔鐘意大雄既,佢咁懶!」

小朋友: 「謝老師你做乜咁耐都唔返黎探我哋?上次已經係聖誕節!」
我:「我要做功課吖嘛⋯」
小朋友:「 你做乜要做功課架?」
我:「我讀大學吖嘛⋯⋯」
小朋友:「乜嘢大學啊?小學啊嘩,哈哈哈哈你好搞笑啊⋯⋯ -___-|||」
(小朋友似乎認真唔知乜野係大學以我為亂講搞笑)

畢業典禮前一星期返幼稚園,見到惜字如金小朋友,難得佢主動問:「謝老師,你讀完大學嗱?」
我:「未讀完啊,就黎讀完⋯⋯」
小朋友:「仲有幾多個星期啊?」
我:「十幾個星期啦⋯⋯」
小朋友: 「咁耐!我都讀完幼稚園嘞喎!!」

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA